בעיצומה של התפילה בציון הגיעה הבשורה

האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו הבטיח - ובני הזוג נפקדו אחרי 14 שנה

בני זוג הגיעו לשיעורו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו באשדוד, וביקשו שהרב יבטיח להם שיפקדו לאחר ש-14 שנה אין להם ילדים. הרב בירך וביקש שידליקו נר ויעלו לציון זקנו הרה"ק משה אהרן פינטו, בעיצומה של התפילה הגיעה הבשורה (יהדות)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: נתי שוחט - פלאש90)

הנס המדהים: בעקבות ברכת האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו - בני הזוג נפקדו לאחר 14 שנות נישואים.

את הרגע הזה לא ישכחו אלפי עדי הראייה בעוד שנים רבות. בשבוע שעבר, בעיצומו של השיעור השבועי, שהרב פינטו מוסר במרכז מוסדותיו באשדוד - נעמד אחד משומעי לקחו על רגליו, כשסערת רוחות ניכרת בפניו.

הרב סימן לאיש שיאמר את אשר על לבו. בקול מתחנן החל האיש לספר לרב כי הוא ורעייתו מייחלים כבר ארבע עשרה שנה לפרי בטן - אך ללא הצלחה. "פנינו לרופאים הכי גדולים, עברנו טיפולים מסובכים, ושום דבר לא עזר. בכל פעם שהיתה תקווה קטנה - היא נמוגה כעבור כמה ימים. הרופאים כבר הרימו ידיים, ואנחנו כמעט על סף ייאוש", אמר האיש במר נפשו.

"אני מבקש, פנה בתחינה, "שהרב יברך אותנו שנזכה לישועה". התלמידים שהיו במקום, נדרכו לשמוע מה יגיב הרב פינטו.

פניו של הרב פינטו עטו רצינות רבה, הוא ביקש מהאיש להתקרב, והורה לו להדליק נר של שמן זית לזכות זקנו הקדוש של הרב פינטו, כ"ק האדמו"ר הרה"ק רבי משה אהרן פינטו זי"ע. "בזכות זקני הקדוש תזכה להיפקד ממש בקרוב", הבטיח הרב, והורה לו לקבל על עצמו לעלות לתורה בראש השנה, בקריאת 'וה' פקד את שרה כאשר אמר'.

חרדת קודש שררה בהיכל הישיבה, בזמן שהאיש ניגש להדליק את הנר, תוך שהרב מפקח על מעשיו וכל העת מתפלל לישועתו.

האיש ורעייתו, שנכחה בעזרת הנשים, התקשו להאמין. "אבל הרב", אמר האיש בדמעות, "הרופאים כבר כמעט לא נותנים תקווה. אנחנו כבר אחרי שנים רבות של ניסיונות ותקוות. אנחנו זקוקים לנס. לא סתם ברכה. נס מעל לדרך הטבע".

למשמע הדברים, האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו חייך את חיוכו הטוב ואמר לאיש: "אני מברך אותך בכוח התורה ובזכות הסבא הקדוש שתיפקדו בקרוב ממש בזרע של קיימא! מעכשיו תהיו בשמחה, ותראו ישועה גדולה".

את שאגת ה'אמן' שנשמעה מפי ההמונים - ניתן היה לשמוע למרחוק. התלמידים פצחו בשירת 'תהא השעה הזאת שעת רחמים ועת רצון מלפניך', ובאוויר הייתה התחושה של עת רצון.

לאחר מכן ביקש הרב פינטו מבני הזוג כי ישתדלו לנסוע בקרוב אל ציונו של זקנו, כ"ק האדמו"ר רבי משה אהרן פינטו זי"ע, שטמון באשדוד, כדי להודות לו מראש על הנס שצפוי להתרחש להם.

השבוע קיימו בני הזוג את בקשת הרב, ונסעו לאשדוד, להשתטח על ציון הצדיק. בעיצומה של התפילה על הציון הקדוש הגיעה שיחת הטלפון המדהימה, שבה התבשרו בני הזוג על תוצאות הבדיקות לפיהן האישה נפקדה בשעה טובה.

האושר של בני המשפחה הרקיע שחקים."כבר חשבנו שאפסה כל תקווה", אמר האבא בהתרגשות, "אבל נוכחנו לדעת שברכת הצדיק בזכות אבותיו הקדושים יכולה לשדד את מערכות הטבע ולהוביל לישועה נסית ממש, בבחינת 'צדיק גוזר והקב"ה מקיים'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר