אוהדים קיצוניים לאריאל הרוש: "דאעש יערפו לך את הראש"

ההסתה במגרשי הכדורגל לשיא: אוהדים קיצוניים של בית"ר ירושלים פרסמו שיר מיוחד "לכבוד" השוער אריאל הרוש, ששיחק בקבוצה ועבר ליריבה השנואה "הפועל תל אביב": "עד שתמות אנחנו לא הולכים לישון" (ספורט)

שרון מנדל | כיכר השבת |
אוהדי ביתר והרוש (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ההסתה במגרשי הכדורגל מגיעה לשיא: אוהדים קיצוניים של קבוצת הספורט בית"ר ירושלים, פרסמו היום (שני) שיר מיוחד "לכבודו" של אריאל הרוש, שוער הקבוצה לשעבר ש"ערק" לקבוצה השנואה "הפועל תל אביב", בו הם מייחלים למותו.

יש לציין כי לא מדובר בכל האוהדים אלא רק בקבוצה קיצונית. תחת הכותרת "שיר לכבוד אריאל הרוש" נכתב בשיר המזעזע והמחריד: "תל אביב לפני חצות, הודיעו בכל החדשות, הלכת לשחק בקומוניסטים. בוגד מסריח (...) עכשיו פתחת מלחמה, מחכים לך כולם בטדי.

"לא משנה כבר מה יהיה אני אותך כל כך שונא ולא אסלח לך אפעם (הטעות במקור), את המדים האדומים נשרוף עם כל השמאלנים, אריאל הרוש התאסלמת. (...) דאעש יערפו לך את הראש, את הראש (...), לך למסגד עם הצ'צ'נים, תכניס את זה טוב טוב לראש, עד שתמות אנחנו לא הולכים לישון".

השיר מיוחד פורסם לקראת המשחק הערב בין שתי הקבוצות באיצטדיון טדי בירושלים.

במקביל, אוהד "הפועל תל אביב" התלונן הערב על כך שאוהדים של בית"ר הכו אותו בזמן שהמתין לאוטובוס למשחק. במשטרה פתחו בחקירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר