תמונות הנקסוס החדש דלפו לרשת

תמונות של מכשיר הטלפון המוגדל בסדרת הנקסוס הבאה דלפו לרשת. המכשיר ייוצר על ידי הענקית הסינית וווי, במקביל למכשיר מוקטן רגיל שתייצר LG. צפו במכשיר העתידי (חדשות)

(צילום מסך)

גם גוגל מתכננת 2 מכשירי דגל? שבוע לאחר שדלפו לרשת תמונות של מכשיר הדגל הבא מתוצרת גוגל בשיתוף ענקית הטכנולוגיה LG, דלפו היום תמונות של מכשיר הטלפון המוגדל בסדרת הנקסוס הבאה שתיוצר על ידי הענקית הסינית – וואוי.

על פי הדיווחים, ענקית האינטרנט גוגל צפויה להשיק את צמד מכשירי הדגל החדשים שלה כבר בחודשים הקרובים. כשהמכשירים יגיעו בגדלים שונים, האחד שיוגדר כסמארטפון רגיל וייוצר על ידי LG, השני מתוצרת וואוי בגודל 5.7 אינץ' שמגדיר אותו כפאבלט.

ההשקה שצפויה להיות כבר בשבועות או בחודשים הקרובים צפויה לצאת במקביל לגרסה החדשה למערכת ההפעלה הפופולארית של גוגל – אנדרואיד M שהוכרזה לפני מספר חודשים וצפויה להיות מושקת בקרוב תחת השם אנדרואיד מרשמלו.

מכשירי הדגל החדשים של גוגל לא צפויים לכלול פיצ'רים פורצי דרך, והחומרה, על פי ההדלפות, תעשה שימוש במעבד הסנאפדרגון 810, שכבר משמש מכשירים כמו ה-G4 של LG, יחד עם מסך באיכות QHD וזיכרון RAM בנפח 3 ג"ב. הסוללה צפויה להיות בנפח של 3,500 mAh וכמו כן המכשיר יכלול תמיכה בתקן ה-USB החדש - USB C

השדרוג המשמעותי צפוי להיות במצלמות המכשיר שלראשונה ישתוו לאלה של המתחרות ויכללו מצלמות איכותיות, כמו גם הטמעת סורק טביעת אצבע, ככל הנראה בגב המכשיר, בדומה לסורקי טביעות האצבע במכשיריה של וואוי הסינית.

אם אכן גוגל תשיק 2 מכשירי דגל בגדלים שונים, הרי שהיא תצטרף לענקיות הטכנולוגיה אפל וסמסונג שהבינו כי המשתמשים השונים אוהבים גדלי מסך שונים, והשיקו מכשירי דגל עם מספר מסכים.

הנקסוס של LG
הנקסוס של וואווי

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר