שהחיינו! משקאות פריגת עכשיו בכשרות הרב לנדא

המשקאות הקלים של פריגת עכשיו בכשרות הרב לנדא גאב"ד ב"ב שליט"א • במעמד מרגש ביקרו הרב לנדא ורבני הכשרות במפעל פריגת באשקלון וסקרו את קווי הייצור הכשרים למהדרין (ברנז'ה)

כיכר השבת | מקודם |
הרב לנדא בוחן את מוצרי חברת פריגת (צילום: יחסי ציבור)

כבר יותר מ- 70 שנה שפריגת מביאה לצרכנים ניחוח פרדסים, פירות עסיסיים וטעמים נפלאים. מהיום פריגת גאה להציג בשורה משמחת לקהל צרכני המהדרין: ניתן ליהנות מהטעמים הנפלאים של המשקאות הקלים של פריגת בכשרות הרב לנדא שליט"א.

פריגת, שהתחילה את דרכה כאחד ממפעלי הייצור הראשונים בישראל, הפכה זה מכבר למותג החולש על הנתח הגדול ביותר של משקאות הפרי בארץ. לאורך כל שנות קיומה, פריגת ממשיכה לחדש ולהתחדש. הכשרות החדשה תפתח את עולם הטעמים של המשקאות הקלים של פריגת בפני קהלים שטרם נחשפו אליו, ותאפשר גם להם ליהנות ממשקאות קלים ללא חומרים משמרים, במגוון טעמי פרי עסיסיים ובכשרות המהודרת של הרב לנדא שליט"א.

למהלך קדמה עבודה מאומצת ומשאבים רבים שהושקעו במטרה להתאים את תהליכי הייצור לסטנדרטים הייחודיים והמחמירים של הכשרות המהודרת, מבלי לפגוע באיכויות ובטעמים המובילים של המשקאות הקלים של פריגת. צוות המשגיחים של הרב לנדא שליט"א ממשיך ללוות מקרוב את תהליכי הייצור, על מנת להבטיח את איכות וטיב הכשרות המהודרת.

לאחרונה נערך מעמד מרגש בו נכחו הרב לנדא שליט"א וצוות רבני הכשרות, שהגיעו במיוחד לאשקלון לסקור את קווי הייצור הכשרים למהדרין. המעמד נערך בהשתתפות מנכ"ל קבוצת החברה המרכזית איציק תמיר, מנכ"ל פריגת הראל חייקין, סמנכ"ל השיווק משה ביטון דובר החברה המרכזית תומר סגיס, אנשי מפתח בחברה המרכזית ובכירי מערך הכשרות של הרב לנדא: הרב יצחק לנדא, הרב מרדכי הסופר, והרב אברהם שטיצברג והרב יהודה כץ.

במעמד נשאו ברכות הגורמים שהיו שותפים לתהליך השקת פריגת בכשרות הרב לנדא שליט"א.

את האירוע הנחה תומר סגיס, דובר החברה המרכזית, שהתייחס בדבריו לפרשת עקב: "בפרשה זו ישנה התייחסות נרחבת לשבעת המינים, שגם פריגת השתבחה בהם ומהווים את הבסיס למגוון מוצרים איכותיים ונפלאים של החברה. כעת הגענו למעמד הזה, כדי להעניק לכל המקפידים על קלה כבחמורה את המוצרים המובילים של פריגת בכשרות המובילה של הרב לנדא שליט"א."

המעמד נפתח בדברים אותם נשא הרב לנדא גאב"ד ב"ב שליט"א שסיכם בסיפוק את תהליך קבלת הכשרות החדשה:

"החברה המרכזית אינה יודעת גבולות בכשרות ובהשגחה המהודרת ביותר. ועושה הכל על מנת להביא את כל חומרי הגלם כולל מקצוות העולם בהשגחה צמודה. ב"ה זכינו והגיע היום

שגם המשקאות הקלים של פריגת יהיו בהשגחה של צוותי המהדרין שלנו. מי ייתן ותמשיכו לגדול ולהדר בכשרות ולשמח אלוקים ואדם."

איציק תמיר מנכ"ל קבוצת החברה המרכזית לייצור משקאות קלים פתח בברכת שהחיינו והודה לכל השותפים לתהליך תוך הדגשת ערך הכשרות עליו מקפיד הקונצרן: "אנחנו מודים לכל מי שלקח חלק בתהליך הזה שעמלנו עליו זמן רב. היו לא מעט קשיים, אבל בעבודה מאומצת של כל השותפים למהלך, הצלחנו להתגבר עליהם. תודה מיוחדת לרב לנדא שליט"א וצוותו, שעשו מאמץ עליון במטרה להגיע אל היעד הסופי – השקת המשקאות הקלים של פריגת בכשרות מהודרת. אנחנו בחברה המרכזית הצבנו לעצמנו יעד להגיע לצרכן החרדי עם כל מותגי המשקאות המובילים שלנו, כך נגיע לקהלים חדשים, חשובים מכובדים שלא צרכו עד כה את מוצרינו, וזהו הישג חשוב ומשמעותי לכולנו."

אחריו דיבר הראל חייקין, מנכ"ל פריגת: "אנחנו שמחים ומתרגשים לפתוח עידן חדש בפריגת. עידן שבו אנחנו מאפשרים לכל צרכני המהדרין לצרוך את המשקאות הקלים שלנו במבחר טעמי פרי נפלאים ובכשרות הרב לנדא שליט"א. נפעמתי מרמת המקצועיות של צוות הכשרות בניצוחו של הרב לנדא שליט"א, שהתגייס למשימה במסירות ובמקצועיות ללא פשרות.

אנחנו מאמינים כי לצרכן החרדי מגיע ליהנות מהחוויה המרעננת של המשקאות הקלים של פריגת, והשקענו מאמצים מרובים במטרה לברך על המוגמר. אנחנו מברכים את כל העוסקים במלאכה, ובטוחים שהצרכנים יקבלו את הבשורה בברכה."

משה ביטון, סמנכ"ל שיווק פריגת, סיפר על ההשקה הצפויה: "המהלך ילווה בקמפיין מדיה רחב היקף באמצעות פרסום מימד, תחת הכותרת "שהחיינו". ובפעילות טעימות ויחסי ציבור ענפה, במטרה להביא את בשורת טעמי הפירות העסיסיים של המשקאות הקלים של פריגת לכל בית בישראל. כמובן שגם מערך הייצור נערך על מנת לספק את הביקוש הרב הצפוי בעקבות ההשקה החגיגית.

הרגע הזה, בו הצרכן החרדי נחשף לחוויית טעמי הפרי של המשקאות הקלים של פריגת בכשרות מהודרת, הוא רגע משמעותי וחשוב עבורנו, ואנחנו נעשה הכל כדי להמשיך ולהעניק פוקוס ייחודי לקהל צרכני המהדרין ".

את המשקאות הקלים של פריגת בכשרות הרב לנדא שליט"א וללא חומרים משמרים ניתן להשיג בבקבוקים אישיים ובקבוקי 1.5 ליטר בבקבוק עגול חדש ובמגוון טעמים מגוונים ומרעננים

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר