קרבות הקראוונים בעיר אלעד

ניצחון לישראל פרוש: בוטל צו מניעה שהוציאו "דגל התורה"

בית המשפט לעניינים מנהליים דחה על הסף את הצו הארעי להפסקת העבודות שהוציאו 'דגל התורה' ו'מוסדות חינוך אלעד' נגד העברת קראוונים על ידי ראש עיריית אלעד ישראל פרוש (חרדים, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הזזת הקראוונים (באדיבות המצלם)

המלחמה באלעד: בשבוע שעבר התעורר משבר בעיר אלעד בתוככי מפלגת 'יהדות התורה' בין ראש העיר ישראל פרוש מסיעת 'אגודת ישראל' לנציגי 'דגל התורה' ובראשם חבר המועצה אבי שטרן, אלא שהיום רושם פרוש ניצחון על אנשי 'דגל' בביטול צו מניעה שהוציאו.

כזכור, פרוש ביקש להקצות קראוונים לטובת מספר מוסדות לימוד כשמנגד ביקשו נציגי 'דגל התורה' לעכב זאת כששטרן אף הוציא במסגרת תפקידו כיו"ר ועדת תיכנון ובנייה צו הפסקה לעבודות בטיעון כי הם הובטחו למוסדותיו של שטיין, מה שכאמור פתח את המאבק באלעד.

למחרת פנו המוסדות לבית המשפט בבקשה להוצאת צו מניעה זמני ובעקבות כך השעה פרוש את שטרן מתפקידו. ב'דגל התורה' זעמו ובכך נפתח מרתון האשמות הדדיות במהלכם הגדירו בכירים ב'דגל' את בחירתו של פרוש כ"תאונה קשה" ובתגובה הביעו בשלומי אמונים את מחאתם על מעורבות גורמים שאינם מהעיר אלעד בנעשה בעיר.

לאחר דיון בבית 'דגל התורה' הוחלט על הרגעת הרוחות כשבמסגרת כך נקבעה פגישה בין יו''ר תנועת 'דגל התורה' משה גפני ליו"ר 'שלומי אמונים' ח"כ מאיר פרוש על מנת לפתור את המשבר. פגישה, שלמרות הפרסומים השונים, עדיין לא התקיימה.

אלא שהיום בשעות הצהריים (שלישי) חלה התפתחות בפרשה כאשר בית המשפט דחה את צו מניעה שביקש אבי שטרן וביטלה את הצו הארעי שהוצא.

שופטת בית משפט לעניינים מנהליים דחתה על הסף את הוצאת צו הפסקת העבודות שהוציאו 'דגל התורה' ו'מוסדות חינוך אלעד' (שטיין), נגד העברת הקרוואנים.

השופטת כתבה כי "לא צורפה ולו ראשית ראיה לטענה על הבטחה שלטונית לעותרים". היא תמהה על צו ההפסקה שמזיק בעצם לעותרים, ועל עיכוב האכלוס של התלמידים ללא סיבה הגיונית.

טיעון בדבר המבנה החדש שניתן לשטיין, כביכול אינו כשיר לקליטת התלמידים, נדחה על ידי השופטת שביטלה את צו הפסקת העבודות.

החלטת ביהמ"ש לדחות את העתירה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר