Mekimi משיקים 2 חנויות ייחודיות בסנטר 1 בירושלים

Mekimi מתרעננת, מתחדשת, משתדרגת, מפנקת ומרגשת! הבשורה החדשה מהרשת: שתי חנויות חדשות בסנטר 1 בירושלים בקונספט ובממדים שטרם נראו. צפו (חדשות, סטייל)

(צילום: מירי שמעונוביץ)

פעמיים כי טוב! שתי חנויות Mekimi חדשות בסנטר 1 בירושלים. חנות ראשונה מסוגה ברשת ובעיצוב שונה ומיוחד נפתחה בימים אלה בסנטר 1 בירושלים Teen & accessories. חנות נוספת שנפתחה במקביל תשמש חנות דגל לנשים ומשתרעת על שטח של 250 מ"ר.

בחנויות ניתן לפגוש קולקציה נוצצת וחדשה, מוקפדת ומאופיינת בדגמים קלאסיים עם טוויסט אופנתי. הפריטים מיוצרים מבדים איכותיים ומשלבים בין אופנה רכה העשויה מבדים כגון סאטן, תחרה ועוד, לבין בדים טרנדיים ועכשוויים, בדי ברוקד ובדי רשת מודפסים.

השילובים בליין הנערות בחנות Teen & accessories באים לידי ביטוי בגזרות המיוחדות לנערות וכן באבזור האקססוריז סביבם. ביחד, הם מעניקים לנערה את הייחוד האופנתי.

המעצבות של Mekimi יצרו קולקציה מרשימה ומרהיבה של מאות פריטי אקססוריז מודולאריים להשלמת האאוטפיט בהשראת טרנדים חובקי עולם. האקססוריז מכל הסוגים; אלגנט, בוהו שיק, רטרו ועוד, שמתאימים לכל בגד ויוצרים טוטאל לוק מרשים מבלי צורך להתרוצץ. במקימי מוכיחים אמת קטנה ויפה – לאופנה הצנועה יש בהחלט מה להציע...

במהלך כל השנה מחדשת רשת חנויות Mekimi קולקציות מרגשות, שהפריטים בהן תוכננו עד לפרט הקטן ביותר. האופנתיות בקו נקי וצנוע מתכתבת עם כל מה שקורה באופנה הבינלאומית,ושומרת על גלאם וזוהר ייחודי.

מי שחתומות על הלוק הטרנדי והצנוע הן צמד המעצבות שי-לי הלאלי כהן ורחל זילברליכט שיוצרות קולקציות מרהיבות וטרנדיות, המתאימות את עצמן למיטב הטרנדים המובילים בעולם. כמו כל כניסה לסניפי Mekimi ברחבי הארץ, תספקנה החנויות החדשות בסנטר 1 חוויית קנייה וארומה חזקה של ניחוח השופינג בחו"ל. עיצוב בלתי שגרתי ומהנה.

ועוד חדש: סניף נוסף בקניון השרון בנתניה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית