הרבו בתפילה

הרב יאשיהו פינטו יעבור מחר ניתוח; חסידיו יקיימו יום צום ותפילה

תכונה רבה ניכרת בקרב חסידי קהילת "שובה ישראל" בראשות הרב יאשיהו פינטו לקראת הניתוח המסובך שיעבור הרב מחר. החסידים קיבלו על עצמם תענית לרפואת הרב (חדשות, חסידים)

(צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

תכונה רבה ניכרת השבוע בקהילות "שובה ישראל" בכל המרכזים בארץ ובעולם לקראת הניתוח הארוך שיעבור מחר (רביעי) מנהיג הקהילה, הרב יאשיהו פינטו, בבית החולים קורנל במנהטן. חלק מחסידי האדמו"ר ותלמידי חכמים, מאברכי ורבני הכוללים לצד הסמוכים על שולחן הקהילה, קיבלו על עצמם תענית לרפואת הרב ולהצלחת ההליכים הרפואיים.

בציבור החרדי והדתי מתחילה להישמע יותר ויותר ביקורת נוקבת על התנהלות הפרקליטות בפרשה זו. לטענת החסידים, הרב עובר רדיפה בידי אנשי הפרקליטות וכל כוונתו הייתה לפעול בעזרה וחסד, כפי שהעניק לכל חסידיו באופן קבוע.

לדבריהם, הפרקליטות התעמרה ברב ופגעה בבריאות האדמו"ר ובני משפחתו, זאת עם העיכובים הרבים שגרמו אנשי הפרקליטות בטיפולים מצילי חיים.

כזכור, כנגד הפרקליטות עלו לאחרונה שורה של טענות על התנהלות לא תקינה בפרשה. בין היתר נטען כי אנשי הפרקליטות הסתירו לכאורה מסמכים קריטיים ולא מסרו אותם לצוות ההגנה של הרב, מסמכים שהיו יכולים לשפוך אור על התנהלותו של תת-ניצב אפרים ברכה ז"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר