זהירות! אל תכניסו את העט של הנוט 5 הפוך

על פי דיווח באתר "אנדרואיד פוליס", עט הסטיילוס הייעודי של מכשיר הנוט שעוצב בצורה חדשנית, עלול להיכנס למכשיר בצורה הפוכה בקלות רבה ולגרום לשבירת מנגנון הזיהוי הייעודי (דיגיטל)

(צילום: מתוך אנדרואיד פוליס)

את העט הזה לא כדאי לכם להפוך: ימים ספורים לאחר שענקית האלקטרוניקה הקוריאנית סמסונג השיקה את הפאבלט החדש שלה - נוט 5, בארצות הברית, מגיעים דיווחים על תקלה העלולה לגרום לנזק של ממש למכשיר הטלפון החדש.

על פי דיווח באתר "אנדרואיד פוליס", עט הסטיילוס הייעודי של מכשיר הנוט שעוצב בצורה חדשנית ונשלף מהמכשיר על ידי לחיצה על העט, עלול להיכנס למכשיר בצורה הפוכה בקלות רבה, כשעל פי הדיווח, הדבר עלול לגרום לשבירת מנגנון הזיהוי הייעודי שנועד "להודיע" למכשיר כי העט נשלף ולהפעיל את האפליקציות הייעודיות לעט.

על פי הדיווח, במהלך הניסויים שביצעו באתר במהלך סקירת המכשיר, גילו כי בניגוד למכשירים הקודמים בהם העט לא יכל להיכנס בצורה הפוכה, בנוט החדש, שכאמור עוצב מחדש באופן בו העט לא יבלוט, הדבר שונה. שבירת מנגנון הזיהוי תלויה עד כמה עמוק יצליח המשתמש להכניס את העט.

בתוך כך, הבוקר (שלישי) השיקה החברה את צמד מכשירי הפאבלט החדשים שלה בישראל, ימים ספורים לאחר ההשקה בארצות הברית, כך שישראל היא אחת מהמדינות הראשונות בה מושקות המכשירים, GALAXY Note 5, ו-GALAXY S6 Edge + שמחליף את הנוט 4 אדג'.

על פי החברה,ה- Galaxy Note5והGalaxy S6 edge plus- מציגים שילוב מנצח של עיצוב ופונקצונליות: טכנולוגיית המסך הטובה ביותר, המצלמה המתקדמת ביותר לצילום תמונות ווידאו באיכות גבוהה, הטעינה האלחוטית והחוטית המהירות ביותר ומעבד חזק ועוצמתי ביותר. עם זיכרון מוגדל של 4GB RAM שני הסמארטפונים מציעים את יכולות העיבוד הגבוהות בשוק, המאפשרות למשתמשים ליהנות מביצוע משימות רבות בצורה חלקה, לעקוב אחר כל ההודעות, לעדכן סטטוסים ברשתות החברתיות בצורה מהירה ונגישה יותר וליהנות ממשחקים בעלי גרפיקה "כבדה" ללא זמן השהיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר