השר סילבן שלום: "מאוד אשמח שיעקב ליצמן יהיה שר בממשלה"

שר הפנים סילבן שלום ביקר בבני ברק וחנך לשכת אוכלוסין חדשה. בראיון ל"כיכר השבת" הוא משבח את השותפות החרדית בממשלה ומציין כי רוצה לראות את יעקב ליצמן בשר בממשלה. צפו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

בשעות הבוקר (רביעי) חנך שר הפנים סילבן שלום את הלשכה החדשה לרישום אוכלוסין בבני ברק במעמד ראש העיר חנוך זייברט וסגנו מנחם שפירא.

שר הפנים שהתקבל בכבוד רב על ידי הנהלת העירייה שאל בבדיחות הדעת את זייברט האם הוא שייך לאגודה או לדגל. "אתם ביחד לא?", אמר והוסיף כי לפי החליפה הארוכה הוא מזהה ששייך לאגודת ישראל.

במהלך נאומו הדגיש שר הפנים את המהפכה בשירות לאזרח שחולל משרד הפנים בראשותו, את הנגישות ואת המענה המהיר. "העיר בני ברק יקרה לליבי ואני שמח שאנו חונכים מקום חדש ומרווח", אמר.

לאחר גזירת הסרט התראיין שר הפנים ל"כיכר השבת" וסיפר על מהפכת השירות שהוא מוביל ועל הקשר ההדוק שלו עם המגזר החרדי.

"אני מאוד שמח לפתוח לשכה חדשה בבני ברק. הלשכה הקודמת לא היתה ראויה בשום צורה שהיא. הלשכה הזאת היא שונה, מרווחת, זה חלק ממהפכת השירות שאני מכניס על ידי פתיחת 30 לשכות חדשות ברחבי הארץ מתוכם 10 בחודשים הקרובים", אומר שלום.

צפו: השר סילבן שלום בפתיחת הלשכה

השר שלום מוסיף כי "הלשכה בבני ברק היא עוד כיוון להרחבת השירות, הפעם לכיוון הציבור החרדי שחשוב מאוד שיוכל לקבל את השירותים כאן, לבני ברק באים תושבים חרדים אחרים שבמסגרת הזו רוצים לקבל שירותים מנשים חרדיות שיש כאן, ולכן הלשכה הזאת היא לשכה מרווחת ומפוארת שנותנת את כל השירותים הנדרשים על ידי כלל התושבים בבני ברק והסביבה, היא נותנת מענה ל-300 אלף תושבים באיזור".

באשר לעבודה עם המפלגות החרדיות בממשלה, אומר שלום כי "אני חושב שהשותפות עם המפלגות החרדיות היא מצוינת, מדובר בשותפות טבעית שהחלה עוד ב-77'.

"אנחנו מרגישים שבממשלה הזאת אין מישהו שכל יום חושב להפיל אותה וכל יום חושב לרשת את מקומו של ראש הממשלה".

אתה רומז ליאיר לפיד?

"לא לא, אני לא מדבר על אף אחד".

"אני אומר באופן עקרוני", מוסיף השר, "יש כאן מצב שבו אנשים נכנסו לממשלה כדי לקיים את הממשלה ארבע וחצי שנים ואני מקווה שאכן כך יהיה".

היית רוצה לראות את יעקב ליצמן לידך כשר בממשלה?

"אני מאוד אשמח שיעקב ליצמן יהיה שר בממשלת ישראל. דרך אגב זה לא יהיה תקדים, נציג אגודת ישראל חתם גם על מגילת העצמאות, גם היה שר בממשלה הראשונה וגם בממשלה לאחר מכן, כך שזה לא דבר חדש, אני מאוד מקווה שאכן זה מה שיקרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר