צפו: הדלפה חושפת את האייפון החדש, גם מפנים

לאורך השנים אפל הצליחה לשמור בקנאות על פרטי המכשירים החדשים שלה קודם השקתם, אבל כנראה שגם לזה יש סוף: סרטון שהודלף ברשת מציג את המכשיר החדש - כולל החלקים הפנימיים (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
האייפון החדש (צילום: מתוך יוטיוב)

האייפון החדש - עכשיו בסרטון: שבועות ספורים לפני שענקית הטכנולוגיה אפל משיקה את צמד מכשירי הדגל החדשים שלה - אייפון 6S ואייפון 6S פלוס, דלף לרשת סרטון באיכות גבוהה המציג את האייפון החדש במבט חיצוני אך גם פנימי. מצלם הסרטון מציג גם את השיפורים שהוטמעו "מתחת למכסה המנוע" בחומרת הסמארטפון.

כזכור, על פי הדיווחים אפל תקיים מסיבת עיתונאים בעוד כשבועיים, במהלכה תציג לעולם את האייפונים החדשים שבאופן מסורתי זוכים לשם אייפון S. במקביל, בימים האחרונים גוברת ההערכה כי החברה תציג גם מכשיר חדש בסדרת ה-C הפלסטית והמוזלת שלה.

מכשירי האייפון 6S צפויים לכלול לראשונה בשוק מסך מגע ייחודי שיזהה את עצמת הלחיצה על המסך שבאפל מכנים "Force Touch" ויוכל לשמש את כל האפליקציות שיבנו עם תאימות לחיישנים החדשים. בנוסף צפויים באפל להיפטר מבליטת המצלמה, זאת על ידי עיבוי המכשיר, כך שלראשונה תציע החברה מכשיר עבה יותר.

האייפונים החדשים צפויים לכלול גם שדרוג לאמצעי העיבוד שייוצרו שוב על ידי ענקית האלקטרוניקה סמסונג, זאת לאחר שנה של הפסקה במהלכה ייצרה חברת TSMC הטיוואנית את השבבים.

שבבי העיבוד החדשים ייוצרו בטכנולוגיית 14 ננומטר, טכנולוגיה אליה הצליחה חברת סמסונג להגיע ולעקוף את ענקיות השבבים. גם מצלמת המכשיר צפויה לקבל עדכון שטרם ברור כמה משמעותי יהיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר