יו"ר ועדת הכספים משה גפני: "אין בתקציב המדינה גזירות על הציבור"

ו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני טוען כי בניגוד לשנים האחרונות, בהם תקציב המדינה פגע במעמד הביניים ובשכבות החלשות, הרי שבתקציב הנוכחי אין גזירות של ממש על הציבור (כלכלה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כ משה גפני (Yonatan Sindel/Flash90)

תקציב המדינה לשנת 2016: יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני טוען כי בניגוד לשנים האחרונות בהם תקציב המדינה פגע במעמד הביניים ובשכבות החלשות הרי שהפעם מדובר בתקציב שונה לחלוטין.

לאחר פגישה ממושכת שהתקיימה היום (רביעי) בין גפני ושר האוצר משה כחלון, זאת לקראת דיוני התקציב וחוק ההסדרים בשבועות הקרובים בכנסת, אמר גפני כי עבר עד כה למעלה מעשרים תקציבי מדינה שאושרו בכנסת, וכי ביחס לתקציבים האחרונים שאושרו בשנים האחרונות בכנסת, זהו התקציב היחיד אשר אין בו גזירות של ממש, על הציבור.

גפני אמר עוד כי "המצב הכלכלי בעולם, כמו גם הנתונים המדאיגים של צמיחה נמוכה במשק הישראלי, מחייבים את הממשלה והכנסת לנקוט בצעדים אחראיים כדי למנוע נזקים למשק ולכלכלת ישראל, אך בד בבד יש לפעול לכך שהתעשייה תתחזק ושמפעלים לא יעברו למדינות אחרות, וכן למצוקת הדיור אשר פוגעת בכל שכבות האוכלוסייה.

גפני אמר עוד כי "ועדת הכספים לא תהיה בשום אופן חותמת גומי של הממשלה, וכי יתקיימו דיונים על כל נושא ונושא בתקציב המדינה ובחוק ההסדרים. בעבר ביצענו שינויים לטובה, ברוב החוקים והתקנות והסעיפים שעברו בוועדת הכספים ואני מעריך שגם הפעם יהיה כך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר