מטווח אפס

קשה לצפייה: רוצח העיתונאים בארה"ב תיעד את הירי

וסטר לי פלנגן, שרצח את שני העיתונאים באמצע שידור חי בוירג'יניה ארה"ב, תיעד בעצמו את הירי. בתיעוד ניתן לראות כי הוא יורה בעיתונאים מטווח אפס. אזהרה: קשה לצפייה (בעולם)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
רגע הירי בעיתונאים כפי שתועדו על ידי הרוצח (צילום: יוטיוב)

וסטר לי פלנגן, הרוצח שירה הבוקר (רביעי) למוות בשני עיתונאים מרשת WDBJ בוירג'יניה ארה"ב, באמצע שידור חי, תיעד בעצמו את הירי ופרסם את התיעוד ברשתות החברתיות. פלנגן, בן 41, עבד בעבר ברשת החדשות, פוטר, וככל הנראה החליט לנקום.

לאחר מספר שעות בהן רשויות החוק במדינה ערכו מצוד נרחב אחריו, הוא ירה בעצמו ומת. בתיעוד ניתן לראות כי פלנגן עמד על יד העיתונאית אליסון פארקר, הצלם אדם וורד והמרואיינת ויקי דרדנר, שניות ארוכות לפני שירה בהם. עם זאת, שלושת הנפגעים לא הבחינו כי הוא עומד על ידם עם אקדח שלוף.

לאחר מכן הוא נראה יורה בעיתונאית שלושה כדורים ומיד עובר לירות בצלם. לאחר מכן הוא נמלט מהמקום. כאמור, בתום מצוד שנערך אחריו הוא ירה בעצמו ומת.

הירי בשידור חי

האירוע התרחש בקרבת קניון מקומי בעיירה מוניטה שבבדפורד קאונטי, וירג'יניה, בעת שהכתבת ערכה ראיון עם אישה בשם ויקי דרדנר. במהלך הראיון נשמעו פתאום יריות. השידור עבר מיד אל האולפן, שם נראתה המגישה בהלם מוחלט. "אנחנו לא יודעים בדיוק מה קרה שם, נעדכן אתכם ברגע שנדע מאיפה הגיעו הקולות הללו", אמרה המגישה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר