חשד לפיגוע בירושלים: פלסטיני דקר לוחם מג"ב; מצבו קל

לוחם מג"ב נדקר ברגלו בשער שכם על ידי פלסטיני ונפגע באורח קל. המחבל נלכד במקום. מחקירה ראשונית עולה כי המחבל ניגש לעבר הלוחמים וכשאלו ניסו לעצור אותו הוא דקר אחד מהם (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת האירוע בירושלים, היום (צילום: מתוך ynet)

לוחם משמר הגבול נפצע לפני זמן קצר (רביעי) באורח קל ברגלו לאחר שמחבל פלסטיני דקר אותו בסמוך לשער שכם בירושלים. הלוחם קיבל טיפול רפואי ראשוני בזירה. המחבל נלכד במקום.

מפרטים ראשוניים עולה כי הפלסטיני ניגש לעבר כוח מג"ב בשער שכם, צעק לעברם וניסה לתקוף אותם. הלוחמים השתלטו על החשוד ותוך כדי ההשתלטות דקר החשוד את אחד הלוחמים ברגלו.

מהמשטרה נמסר: "לוחם מג"ב נפצע באורח קל בפיגוע דקירה בשער שכם בירושלים. פלסטיני שניגש לצוות לוחמי מג"ב המוצב במקום, צעק לעברם וניסה לתקוף אותם. הלוחמים השתלטו על המחבל ועצרו אותו. במהלך ההשתלטות נדקר אחד הלוחמים ברגלו והוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם".

מפקד מחוז ירושלים, ניצב משה (צ'יקו) אדרי, שיבח את פעילות הלוחמים: "ההשתלטות המהירה על החשוד מנעה פגיעה חמורה באנשי כוחות הביטחון ובאזרחים".

"המוכנות והערנות של הלוחמים הם הגורם המרכזי לסיומם של אירועים אלו עוד בטרם מצליחים המפגעים לפגוע בחפים מפשע״, כך אמר מפקד פלוגת הלוחמים סנ"צ ניסו גואטה.

יהודה מרציאנו מתנדב איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי באיש כוחות הביטחון שנדקר ברגלו והיה בהכרה מלאה. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים. נסיבות המקרה בבדיקה של משטרת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר