הצצה: קיה אופטימה החדשה בדרך לישראל

קיה אופטימה החדשה אמורה לנחות בישראל בתחילת 2016, אז קבלו לבינתיים הצצה: האופטימה החדשה תהיה ארוכה מבעבר עם שינויים קלים בעיצוב. וכמה התענוג הזה יעלה לכם? (חדשות, רכב)

שרון מנדל | כיכר השבת |
קיה אופטימה החדשה (צילום: יצרנית)

'קיה אופטימה' החדשה בדרך לישראל וזה הזמן להצצה קטנה אל מה שמחכה לאוהבי המותג. הקיה החדשה אמורה לנחות בישראל בתחילת שנת 2016 והיצרנית ביצעה מספר שינויים באופטימה החדשה. נתחיל מהדבר אולי הכי חשוב: המחיר. יבואנית קיה לישראל, חברת "טלקאר", אמנם לא נקבה במחיר, אך ככל הנראה הוא יעמוד על כ-170 אלף שקלים.

"קיה" ביצעה שינויים קלים בעיצוב האופטימה החדשה, בין היתר עם פגוש קדמי חדש, אך העיצוב הכללי נותר פחות או יותר כשהיה. הדגם החדש ארוך, גבוה ורחב מבעבר וגם תא המטען גדל בחמישה ליטרים ל-510. הדגם החדש מגיע עם אותו מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר, שמפיק 163 כ"ס ומומנט מרבי של 20 קג"מ.

הדגם החדש יגיע עם תיבת שישה הילוכים אוטומטית והנעה קדמית, יאיץ ל-100 קמ"ש בתוך 10.5 שניות ויגיע למהירות מרבית של 205 קמ"ש. תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 13.3 ק"מ לליטר.

בנוסף, האופטימה החדשה תגיע גם בגרסת דיזל, עם מגדש טורבו ונפח מנוע של 1.7 ליטר, עם 141 כ"ס ומומנט מרבי של 34.6 קג"מ. הגרסה הזו מאיצה ל-100 קמ"ש בתוך 11 שניות ומגיעה למהירות מרבית של 203 קמ"ש. גרסה זו תגיע עם תיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת מצמד. תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 22.7 ק"מ לליטר.

בקיה שיפרו גם את האבזור בגרסה החדשה, שתצוייד בשבע כריות אוויר בכל הגרסאות, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימת חירום אוטונומית (AEB), התראת סטייה מנתיב עם סיוע אקטיבי בהיגוי, אורות קדמיים אדפטיביים למניעת סינוור, התראת רכב חוצה בנסיעה לאחור ומערכת לזיהוי שלטים.

בנושא אבזור המותרות הלכו בקיה על מערכת מולטימדיה משודרגת עם מסך "7 או "8 ואפשרות לטעינה אלחוטית של טלפון נייד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר