שערוריית השבת במתחם שרונה

זכיין הנריס בשרונה ל"כיכר השבת": "אין לי עניין במאבקים"

עומרי ליימן, זכיין רשת הנריס המפעיל את הסניף במתחם שרונה, שנקנס בגלל שמירת השבת, אומר בשיחה עם "כיכר השבת", כי הוא שמח שיש הבנות "רוצה רק לקיים עסק בשקט ובשלווה" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: נתי שוחט - פלאש90)

אחרי שהנהלת מתחם "שרונה מרקט" הודיעה כי תבטל את הקנס נגד רשת הנרי'ס שסירבה לפתוח את בית הקפה שלה בשבת, ברשת מקווים שהמאבק נגד השבת הסתיים.

עופר ליימן זכיין סניף הנרי'ס במתחם שרונה אמר בשיחה עם "כיכר השבת": "אני מאוד שמח שההבנות מתגבשות לאט לאט ואני מקווה שאין לסיפור הזה המשכים".

"אין לי שום עניין במאבקים ולהקים קולות זעקה. כל מה שאני רוצה זה לקיים את העסק שלי בשקט ובשלווה, לעבוד שישה ימים בשבוע ולנוח בשבת וחג", הוסיף.

הזכיין מספר כיצד הפרשה התפוצצה בקול רעש גדול: "הסתובבה כאן לקוחה שחיפשה תעודת כשרות וכשמצאה צעקה 'יש כאן צדיק בסדום' והשיחה התגלגלה. היא לא האמינה למשמע אוזניה שמקבלים קנס על שמירת שבת. הלקוחה פרסמה פוסט זועם והחברה ביטלה את הדו"ח".

"גבו ממני פעם אחת כסף ואני מניח שהם יחזירו את הכסף", אמר הזכיין ליימן והוסיף, "אנחנו מנהלים שיחות עם הנהלת המתחם ואני מקווה שנמצא פתרון".

בגינדי החזקות המפעילים את המתחם אמרו אמש כי "בעלי רשת הנרי'ס הפר התחייבות ברורה שעליה חתם עם הנהלת שרונה מרקט, ומשכך הוטל עליו קנס כמקובל בהפרת הסכמים מסוג אלה. יובהר, כי הקנס אינו בגין אי עבודה בשבת אלא בגין הפרת ההסכם ותו לא. בשרונה מרקט ישנם עסקים כשרים שאינם עובדים בשבת כחלק מההסכם עימם".

"מתוך אחריות ציבורית החליטה ההנהלה לבטל את הקנס, ולפנות לרשויות המשפטיות הרלוונטיות לצורך בירור ההפרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר