הראשון לציון הגר"י יוסף:

"בחורי ישיבות לא צריכים - לא טלפון כשר ולא לא כשר"

בשיחת חיזוק לבחורי ישיבה, פסק הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף כי אינם צריכים - לא טלפון כשר ולא טלפון לא כשר והפנה אותם לטלפון ציבורי כשהוא מציין כי כך הנהיג גם ב'חזון עובדיה' (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"י יוסף (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)

הראשל"צ והרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף התייחס במהלך שיחת שמסר לתלמידי ישיבת 'ישמח משה' לנושא טלפונים הסלולריים ופסק כי תלמידי ישיבה אינם צריכים גם טלפון כשר. לדבריו, גם בישיבת 'חזון עובדיה' שבנשיאותו הוא אוסר על התלמידים להגיע עם טלפון כשר.

במהלך שיחת חיזוק לחודש אלול אמר הגר"י יוסף: "בחורי ישיבות לא צריכים לא (טלפון. י"כ) כשר, ולא טלפון לא כשר, טלפון לא כשר מאן דכר שמיה, ודאי, אבל גם טלפון כשר, בשביל מה צריך?".

הרב הראשי סיפר כי כאשר נבחר לתפקידו קיבל במתנה מהמדינה טלפון אך סרב לקחתו: "כשנבחרתי לרבנות הראשית קיבלתי מתנה טלפון, החזרתי את זה בחזרה מה אני צריך טלפון, אין לי טלפון. לא כשר ולא לא כשר. בשביל מה אני צריך את זה, סתם ביטול תורה, כל שכן בחורי ישיבה שלא צריכים לא טלפון כשר ולא לא כשר".

הרב סיים את דבריו בנושא ואמר: "גם אצלי בישיבת חזון עובדיה,לא מרשים לבחורים לא טלפון כשר ולא טלפון לא כשר, יש טלפון ציבורי מי שרוצה להתקשר להורים שלו שיתקשר מהטלפון ציבורי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר