בדרך לשר הבריאות

השר המיועד ליצמן: "אין כל שינוי בתפקידי, סגן שר במעמד שר כמוהו כשר"

חבר הכנסת יעקב ליצמן, שר הבריאות המיועד, הגיב להחלטת מועצת גדולי התורה כי ימונה לשר ואמר כי מבחינתו אין כל שינוי בתפקיד. "סגן שר במעמד שר, כמוהו כשר בריאות לכל דבר" (ארץ)

השר המיועד יעקב ליצמן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

חבר הכנסת יעקב ליצמן, שר הבריאות המיועד, הגיב להחלטת מועצת גדולי התורה של 'אגודת ישראל' כי ימונה לשר ואמר כי מבחינתו אין כל שינוי בתפקיד.

"קיבלתי הכרעת מועצת גדולי התורה", אומר ליצמן מיד לאחר החלטת המועצת, "נעניתי לבקשת ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואשמש בקרוב כשר הבריאות".

לצמן הוסיף ואמר: "אני מכבד החלטת ודרישת בג"צ. מבחינתי אין כל שינוי בתפקידי. הייתי ואמשיך לשרת את אזרחי ישראל בדיוק כפי שהייתי עד היום".

"בעיניי, סגן שר במעמד שר, כמוהו כשר בריאות לכל דבר", אומר ליצמן, "הייתי ונותרתי באותה מחויבות לקידום צרכי הבריאות של אזרחי ישראל, באותה אחריות שלי לטובת מערכת הבריאות, וללא שינוי בתפקוד היומיומי שלי במשרד הבריאות".

שר החינוך נפתלי בנט בירך את ליצמן על ההחלטה. "אני מאושר. אני מברך את ידידי הרב יעקב ליצמן על מינויו הקרב לשר בריאות. ליצמן יהיה שר חרוץ, יעיל וחכם למען כלל אזרחי ישראל, כפי שהיה עד כה", צייץ בנט בטוויטר.

גם חברת-הכנסת שלי יחימוביץ' צייצה בטוויטר ברכה לליצמן וכתבה: "ברכות לליצמן, וברכות ליש עתיד שהביאה למינויו לשר מלא- מלא. סגן שר או שר, מדובר באדם מוכשר ומתאים מאין כמותו".

יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד הגיב להחלטה וכתב בדף הפייסבוק: "בעקבות החלטת בג"ץ בעתירת יש עתיד החליטה היום מועצת גדולי התורה שיעקב ליצמן ימונה לשר.

"הציניקנים יגחכו כמו תמיד, אבל מדובר ברגע היסטורי. ציבור גדול וחשוב נכנס מתחת לאלונקה הישראלית. הם יהיו ליד שולחן הממשלה בעסקת השבויים הבאה, במלחמה הבאה, בהסכם השלום הבא. הם יצטרכו להרים יד ולהצביע כשהממשלה תכריע הכרעות קשות על תקציב הבטחון, על מתווה הגז, על רווחה ועל בריאות.

"ייתכן שלא תמיד נאהב את ההחלטות שלהם, אבל ככה זה בדמוקרטיה. אני מאמין שבנושאים חברתיים הם יכולים להביא לשולחן הממשלה – שסביבו יושבים לא מעט פוליטיקאים שעסוקים רק בעצמם – קול חשוב של חמלה יהודית.
ומעל לכל - זוהי לקיחת אחריות. חיים משותפים מתחילים באחריות משותפת.

"אני מברך את מועצת גדולי התורה על החלטתה ההיסטורית ומאחל ליעקב ליצמן הצלחה בתפקידו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר