אאוצ': הצלם דרס בטעות את האיש המהיר בעולם יוסיין בולט. צפו

יוסיין בולט, מי שנחשב לאיש המהיר בעולם, זכה במדליית הזהב בריצת 200 מטר באליפות העולם בסין. אלא שמיד לאחר מכן, תוך כדי החגיגות, אחד הצלמים דרס אותו בטעות. צפו (ספורט)

שרון מנדל | כיכר השבת |
(צילום: מתוך יוטיוב)

יוסיין בולט הג'מייקני, הנחשב לאיש המהיר בתבל, ניצח היום (חמישי) בריצת ה-200 מטר באליפות העולם הנערכת בסין וזכה במדליית הזהב, על חשבונו של יריבו הגדו, ג'סטין גאטלין.

מיד בסיום הריצה החל בולט בחגיגות ועשה סיבוב ניצחון בכל האיצטדיון, זאת כאשר מאות צלמים מרחבי העולם בעקבותיו ומצלמים אותו מכל זווית אפשרית.

אלא שצלם אחד, שנסע על סאגווי ממש מאחורי בולט, עלה בטעות על מכשול בדרך, דבר שגרם לו להתנגש יחסית בעוצמה ברגליו של בולט שנפל לקרקע.

האירוע כמובן תועד על ידי מצלמות הטלוויזיה והפך בתוך דקות לויראלי ברשת. בתיעוד ניתן לראות את בולט בהלם מהנפילה, אך לאחר מספר שניות מתעשת וקם על רגליו. לצלם שלום.

אגב, בולט סיים את ריצת ה-200 מטר בזמן של 19.55 שניות, התוצאה העשירית בטיבה בהיסטוריה. כאמור, למקום השני הגיע גאטלין, עם תוצאה של 19.74 שניות.

זו המדליה העשירית של בולט באליפויות העולם וה-12 שלו בסך הכל בקריירה. בולט מחזיק בשיא העולם למרחק הזה, כשקבע 19.19 שניות באליפות העולם בברלין לפני שש שנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר