"מביעים הערכה לפועלך"

פרסום ראשון: מכתב "המועצת" שמאשר לליצמן להפוך לשר

לידי "כיכר השבת" הגיע המכתב הרשמי, בו מודיעה מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל לסגן שר הבריאות יעקב ליצמן כי החליטה לאפשר לו להפוך לשר: "עושה עבודת קודש" (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ליצמן, הצהריים (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל אישרה הצהריים (חמישי) לסגן שר הבריאות יעקב ליצמן להפוך לשר בפועל, זאת בעקבות החלטת בג"צ. לידי "כיכר השבת" הגיע המכתב בו מודיעה בפועל המועצת לליצמן כי הוא יכול לקחת את התפקיד וכי היא מביעה הערכה לעבודתו.

"לכבוד הרב יעקב ליצמן שיחי' לאויט"א, שלום וברכה" נפתח המכתב. "הנני להודיעך כי מועצת גדולי התורה החליטה בישיבתה היום, שבנסיבות הקיימות ראוי שתקבל תפקיד שר".

"כמו"כ מביעים חברי מועצת גדולי התורה את הערכתם הרבה לעבודת הקודש שהנך עושה ב"ה בהצלחה רבה למען כלל ישראל. ומאחלים לך שפע ברכה והצלחה בכל מעשי ידיך, לתועלת הפרט והכלל".

(סריקה)

"בכבוד הראוי, ובברכה: מזכיר מועצת גדולי התורה הרב מרדכי שטרן" נחתם המכתב.

כזכור, בישיבה שנערכה הצהריים השתתפו כ"ק האדמו"רים מגור, מויז'ניץ, מויז'ניץ, מסלונים, מבויאן, ממודז'יץ ומסדיגורא. האדמו"רים מבעלזא, מצאנז ומביאלה לא הגיוע להשתתף בישיבה. במהלך הישיבה, מזכיר מועצת גדולי התורה הרב מרדכי שטרן, שוחח בטלפון עם האדמו"ר מבעלזא,

במהלך הדיון על מינוי ח"כ יעקב ליצמן לשר הבריאות. האדמו"ר בירך על המינוי שליצמן יזכה לקדש שם שמים. לאחר הדיון החליטה מועצת גדולי התורה כי יעקב ליצמן ימונה לשר הבריאות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר