מפתיע: חיזוק ליעקב ליצמן בעיתון "המבשר"

עיתון 'המבשר', המזוהה עם שלומי אמונים, מחזק את מינוי ליצמן לשר ומפרסם מסמך היסטורי לפיו אגודת ישראל הסכימה להיכנס לממשלה ודרשה שרים ללא קונפליקטיים מצפוניים (חדשות חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
יעקב ליצמן (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חיזוק לשר הבריאות ליצמן ממקור מפתיע: עיתון 'המבשר', הבטאון המזוהה עם שלומי אמונים, (סגן השר מאיר פרוש) מפרסם הבוקר (שישי) מסמך היסטורי ממנו עולה שאגודת ישראל הסכימה להשתתפות בממשלה ודרשה שרים ללא קונפליקטיים מצפוניים, ובהמשך גם שרים ללא תיק.

הכתבה ב'המבשר' מסתמכת על מסמך נדיר ומרתק של ארכיון 'מרכז אגודת ישראל – ירושלים', השופך אור על משנתה של התנועה, לאור אקטואליות הדברים בימים אלו.

"בימים אלו", כותב 'המבשר', "בהם עולה על הפרק דעתה של אגודת ישראל על כהונת חבריה כשרים בממשלה, מעניין לראות את דברה כפי שבאו בפיהם של ראשי התנועה בועדת האו"ם בשנת תש"ח".

"לאור האמונה הדתית שלנו שמונעת מאתנו לקחת אחריות על כל מעשים ספציפיים של הממשלה שאינם תואמים לחוקי התורה היהודיים, אנחנו חייבים להיות זהירים בקבלת תיקים ספציפיים. אנו מאמינים כי רשות ההגירה ורשות הרווחה יכולות להיות מנוהלות על ידי שרים מאגודת ישראל בלי קונפליקטים מצפוניים. בהמשך, נהיה מוכנים גם להיכנס לממשלה כשרים ללא תיקים ספציפיים, תוך השתתפות בעבודה משרדית הכללית ותוך ייצוג ההשקפות של מסורת הדת היהודית לרוחב כל הפעילות הממשלתית...".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר