השיא של פייסבוק: מיליארד גולשים מחוברים ביום אחד

פייסבוק שברה שיא במספר המשתמשים המחוברים לרשת ביום אחד. בפוסט שפרסם מארק צוקרברג, איך לא - בפייסבוק, הוא כתב "זאת רק ההתחלה בדרך לחבר את כל העולם" (אינטרנט)

מישאל לוי | כיכר השבת |
פייסבוק בנייד (צילום: שאטרסטוק)

ענקית הרשתות החברתיות "פייסבוק" שברה בשבוע האחרון שיא משמעותי: לפי ההכרזה של מייסד הרשת מארק צוקרברג, ביום שני האחרון התחברו למעלה ממיליארד אנשים לרשת החברתית ביום אחד, מדובר בשיא במספר המחוברים לרשת ביום אחד בודד.

בפוסט שפרסם צוקרברג, איך לא - בפייסבוק, הוא כתב כי זו רק ההתחלה: "אחד מכל שבעה אנשים בכדור הארץ השתמש בפייסבוק על מנת להתחבר לחבריו ובני משפחתו. זאת רק ההתחלה בדרך לחבר את כל העולם".

לדבריו: "עולם פתוח ומחובר הוא עולם טוב יותר שמביא קשרים חזקים יותר עם האנשים שאתה אוהב, כלכלה חזקה עם יותר הזדמנויות, וחברה חזקה שמשקפת את הערכים שלנו".

לפי הדו"ח האחרון של הרשת החברתית הגדולה בעולם, מספר המשתמשים המחוברים ביום עמד על ממוצע של 968 מיליון. אין כיום נתון מדוייק על מספר המשתמשים בפייסבוק, אולם ב-2014 שברה הרשת שיא של מעל 2 מיליארד משתמשים רשומים.

ההתרחבות המשמעותית של החברה מגיעה בעיקר בשווקים המתעוררים כמו הודו וברזיל. לפי הדיווח בכלכליסט, במערב הצעירים דווקא נוטשים את פייסבוק ופונים לרשתות אחרות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר