הסערה במשטרה

גל הירש מכחיש חקירות נגדו: 'סיפורי בדים, מעולם לא פנו אליי'

על רקע הפרסומים השונים נגד מינויו של גל הירש למפכ"ל, הוא קיים שיחות עם מקורביו והכחיש את החקירות נגדו. "סיפורי בדים, אנשים שלא רוצים שמישהו הגון וישר כפיים ינהל את המשטרה" (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
גל הירש (צילום: צביקה טישלר, ynet)

על רקע הפרסומים נגד מינויו של תא"ל במיל' גל הירש למפכ"ל המשטרה, הכחיש הירש בשיחה עם מקורביו חקירות כלשהן המתנהלות בעניינו. "אין שום חקירות. מעולם לא פנו אליי. הכול סיפורי בדים של אנשים שלא רוצים שמישהו הגון וישר כפיים ינהל את המשטרה" אמר למקורביו.

"חד-משמעית אני לא מתכוון להסיר את המועמדות שלי" אמר הירש, "מדהים לראות את הכוחות שפועלים כדי לסכל את המינוי. זהו דבר שדורש חקירה. יש גופים אינטרסנטים שפועלים למנוע מאדם בעל ערכים, לוחם, לעמוד בראש המשטרה. צריך להחזיר את המשטרה לשוטרים".

עוד מדבריו: "יש גורמים במשטרה שמחזיקים בחומרים רגישים ובוחרים לגנוז אותם לימים שיבואו, ולעשות בהם בבוא העת שימוש פוליטי כמו במקרה שלי. בכוונתי ללכת על המהלך הזה בלי למצמץ עד הסוף".

חברו של הירש, עו"ד דרור ברוטפלד צוטט ב-ynet כאומר: "גל לא חושש, הוא יודע את העובדות. מאמין בצדקתו לספק את כל הנתונים שיתבקש. כל עסקיו התנהלו תחת היתרים ופיקוח. יש קשיים כתוצאה מהמתקפה הציבורית חסרת התקדים וזהו הדבר שיש לחקור".

לפי הדיווח בסוף השבוע בערוץ 10, גיאורגיה פנתה לישראל לבצע חיקור דין רשמי נגד הירש, זאת על רקע עסקאות נשק בהן היה לכאורה הירש מעורב. עוד דווח כי בשבוע הבא ייפגש צוות מיוחד של משרד המשפטים וידון בתלונות שהוגשו נגד הירש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר