פרוש מברך: הוזלה בהשתתפות ההורים בצהרונים החרדים

בניגוד לשנה שעברה, הפעם נראה כי הצהרונים החרדים ייפתחו בזמן. השנה המחיר לדמי השתתפות לצהרונים ירד מ-60 ש"ח ל-40 ש"ח, כפי שסוכם בהסכם הקואליציוני עם יהדות התורה (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בסוף השבוע התקיימה ישיבת הערכות לקראת פתיחת הצהרונים במגזר החרדי. השנה הצהרונים ייפתחו במועד הרגיל, זאת לאחר שבשנה שעברה בעקבות הערמת קשיים תקציביים מצד שר החינוך דאז, הצהרונים נפתחו במועד מאוחר.

בפגישה השתתפו מנהלי הפרויקט במשרד החינוך, אנשי לשכת סגן השר מאיר פרוש, מנהלי מחלקות, נציגי הרשויות המקומיות החרדיות והנהלת החברה למשק וכלכלה המפעילה את הפרויקט במגזר החרדי ונציגי פרויקט ההזנה המספק ארוחה חמה כשרה למהדרין לילדי מוסדות החינוך החרדים.

בישיבה דיווחו נציגי העיריות על הערכות ונתנו פתרונות לבעיות בירוקרטיות שונות היכולות לעלות, וכל זאת בכדי שהצהרונים יפתחו במועד עם תחילת שנת הצהרונים. נציגי הרשויות המקומיות הודו לחיים הלפרין, מנהל היחידה לתוכניות משלימות למידה במשרד החינוך שתרם לפתיחת הצהרונים בזמן. גם מאיר פרוש זכה לשבחים מצד הנוכחים.

בישיבה סוכם כי נציגי העירייה יעודדו את ההורים שעדיין לא רשמו את ילדיהם לעשות זאת בדחיפות על מנת שהיה ניתן לפתוח את המסגרות של הצהרונים במועד בכל מקום בארץ.

בשורה נוספת שעלתה בישיבה, היא העובדה שהשנה המחיר לדמי השתתפות לצהרונים ירד מ-60 ש"ח ל-40 ש"ח, כפי שסוכם בהסכם הקואליציוני. בנוסף, תתוגבר בשנת הלימודים החדשה פעילות ההעשרה לילדים.

סגן שר החינוך מאיר פרוש מסר כי הוא "שמח שהשנה הצהרונים יפתחו במועד, בצורה חלקה וללא בעיות לרווחת הילדים והוריהם ומברך את פעילותו של מר חיים הלפרין ואנשי מחלקתו שנרתמו במרץ ועשו ככל אשר ביכולתם בנושא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר