הטרור נמשך

פיגוע ירי בשומרון: נהג יהודי נפצע באורח קל ברגלו

פיגוע ירי התרחש בשעה האחרונה בשומרון, לאחר שרכב חולף ירה לעבר נהג יהודי שנפצע באורח קל ברגלו. הוא הגיע בכוחות עצמו לקדומים ומשם פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא (חדשות, בארץ)

היריות בדופן הרכב (צילום: מתוך "סרוגים")

פיגוע ירי בשומרון: מחבלים ירו כמה כדורים לעבר נהג ישראלי שנפצע באורח קל ברגלו.

מפרטים ראשונים עולה כי מחבלים שנסעו ברכב פיאט עם לוחית זיהוי ישראלית, ירו לעבר הרכב, בצומת ג'ית. כתוצאה מהירי הנהג נפצע באורח קל ברגלו.

הנהג, רונן אדרי בן 46, הצליח להגיע בכוחות עצמו לכניסה לישוב קדומים לחטמ"ר אפרים, שם קיבל טיפול רפואי ראשוני ופונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים מאיר בכפר סבא.

דובר מד"א זכי הלר מסר: "בשעה 12:57 נמסר למד"א מרחב ירקון על גבר שהגיע לכניסה ליישוב קדומים לאחר שלטענתו נורה מרכב חולף . חובשים ופאראמדיקים של מד"א בשיתוף כוח רפואה של צה"ל מעניקים טיפול רפואי לגבר כבן 46 במצב קל עם פצעי ירי בגפיים. יפונה לבית חולים מאיר".

בעקבות הפיגוע צומת יצהר נחסם לכל הכיוונים. כמו כן נחסם הציר משבי שומרון לעינב והציר מצומת ג'ית לכיוון ציר גלעד.

יוסי דגן ראש מועצת שומרון חבר קרוב ושכן של הפצוע רונן אדרי שוחח איתו ואמר: "צריך להיות כאן שינוי מדיניות, לא יכול להיות שהממשלה תכבול את ידי צה"ל ולא תאפשר לו להגן על האזרחים וזו בדיוק המציאות שמתרחשת כאן. בדיוק במקום בו אירע הפיגוע היה בעבר מחסום שהוסר כדי "לא להפריע לשגרת החיים של הערבים". אם המחסום היה שם היום הפיגוע הזה היה נמנע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר