7 דרכים קלות וזולות לשדרוג חדר הרחצה

רובנו נמצאים בצד האפור של השיפוצים, כלומר, רוצים מאוד לשפץ, תמיד יש משהו אחר שאפשר להוציא עליו את ההון הקטן שנדרש לשיפוץ. בינתיים, למה שלא תנסו את הדרכים הקלות והזולות הללו לשדרוג חדר הרחצה? (סטייל)

אף אחד לא יבחין שזה לא הדבר האמיתי. מדבקות קיר במקום אריחים (צילום: shutterstock)

הסתרת אריחים פגועים

וב"אריחים פגועים" אנחנו מתכוונים גם להדפסי-שנות ה-70 שלא עושים חסד עם הקירות. חפו את האריחים במדבקות קיר דקורטיביות שאפשר למצוא בכל חנות המתמחה בעיצובי-בית. ברגע שתרצו לשפץ, ניתן להסיר את המדבקות בקלות.

ברזים ושאר מתכות

בשל הלחות הרבה ששוררת, מטבע הדברים, בדרך קבע בחדר הרחצה, בלאי המתכות מהיר יותר. הסירו את הברזים ושאר המתכות (מסגרת המראה, מוט הווילון), ורססו אותם בצבע מתכת עם גימור מבריק. מדהים מה שפעולה קטנה כל כך יכולה לעשות.

ארון תרופות ומשחות

כסו שנים של כתמי משחת-שיניים תועים, באמצעות כיסויי מדף והדבקת טפט מעניין בדופן הארון.

מגבות

השיגו סולם-ספרייה, והשתמשו בשלבים לאחסון המגבות. גם הרווחתם מקום מאוורר למגבות, וגם נקודת פוקוס מעניינת בחדר.

וילון האמבטיה

אין שום דבר עצוב יותר מווילון אמבטיה ישן ומלוכלך. השקיעו בווילון איכותי, ואפילו צרפו לו כיסוי בד שמוסיף תחכום. ואל תשכחו להתאים מוט מעוצב.

האמבטיה

שינוי משמעותי במיוחד שאתם יכולים לעשות בחדר הרחצה לגמרי בעצמכם, הוא צביעת אגן האמבטיה בצבע אמייל. האמייל הוא חומר מיוחד שמשתמשים בו לציפוי בסיס הפח של האמבטיה. כשהאמייל מתקלף או משנה את צבעו, נוצרים כתמים מכוערים בגוף האמבטיה.

מה עושים? מנקים ומייבשים היטב את האמבטיה, ובעזרת מכחול קטן צובעים באמייל את הכתמים, ומוסיפים שכבות עד שמתקבל מראה אחיד וחלק. נותנים לצבע להתייבש במשך 24 שעות, ויש לכם אמבטיה כמו חדשה.

התאורה

חשבתם פעם להתקין נברשת בחדר הרחצה? גם אם אתם לא מתכוונים לעשות את זה, כדאי לעבור לגוף תאורה דקורטיבי אחר שיוסיף עניין בחדר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר