כתב אישום נגד נועם פדרמן: הזיק לכלי רכב

המשטרה הגישה כתב אישום נגד פעיל הימין הקיצוני נועם פדרמן, בטענה כי הזיק לכלי רכב. האירוע התרחש לאחר שערבים יידו אבנים לעברו, הוא רדף אחריהם ויידה לעברם אבנים בחזרה (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
נועם פדרמן (צילום: Olivier Fitoussi /FLASH90)

המשטרה הגישה כתב אישום נגד פעיל הימין הקיצוני נועם פדרמן, בטענה כי הזיק לכלי רכב. האירוע המדובר התרחש לפני תשעה חודשים כאשר פדרמן נסע ברכבו בחברון עם שניים מילדיו. במהלך הנסיעה הותקף רכבו באבנים, פדרמן רדף אחרי המיידים, נכנס לסמטה אליה נמלטו וזרק עליהם אבנים בחזרה.

לטענתו, הוצג בפניו תיעוד של הצבא בו נראים מיידי האבנים זורקים אבנים על חיילי צה"ל לפני הגעתו כאשר החיילים נראים בורחים מהמקום, מה שהוביל את הפורעים לתקוף את רכבו של פדרמן.

פדרמן אמר בתגובה ל"כיכר השבת" כי "תיק החקירה הועבר לאחר האירוע לפרקליטות מחוז ירושלים, אולם זו חששה מזיכוי שלי ובחרה שלא להתעסק עם התיק הבעייתי והעבירה את התיק לטיפול מחלקת התביעות של מחוז ש"י".

פדרמן הוסיף כי "לא רק זה אלא שלמרות שביקשתי שיערך לי שימוע לפני הגשת כתב האישום המשטרה בחרה להתעלם מבקשתי והגישה כתב אישום בטרם נערך השימוע".

לגבי כתב האישום אמר "חמור מאוד שהתביעה במדינת ישראל הפכה את המותקף לנאשם. כולם יודעים שנזרקו עלי ועל משפחתי אבנים וכל פעולותיי היו לשם הגנה עצמית. אני מתכוון להפוך את המשפט הזה למשפט פוליטי אשר בו תועמד לבחינה מדיניות ההבלגה של צה"ל ביהודה ושומרון. מדיניות ההבלגה הובילה ומובילה לרצח יהודים ואסור לשתוק על כך, גם במחיר של כתב אישום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר