בניגוד לעמדתם של גדולי ישראל

הרב מאיר מינה את הרבנית חנה אריאל למנהלת הסמינר

לאחר שהתנגד למינוי הרבנית רחל בורנשטיין למנהלת 'סמינר מאיר' כעמדתם של גדולי ישראל, החליט הרב שמואל מאיר למנות את הרבנית חנה אריאל למנהלת עד שיחזור לכוחותיו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
בניין הסמינר (צילום: google.maps)

המלחמה על המינויים בסמינר מאיר בבני ברק: הרב שמואל מאיר הודיע על מינויה של הרבנית חנה אריאל, בתו של הגר"ש שבדרון זצ"ל, למנהלת הסמינר, זאת בניגוד לעמדתם והוראתם של גדולי ישראל.

עוד בנושא:

הבוקר הגיע הרב מאיר לסמינר כשהוא מלווה ברבנית אריאל וכינס את כל המורות והסגניות כשהוא מציג בפניהם את המנהלת החדשה שתמלא את מקומו עד לשובו לתפקיד באופן מלא.

במקביל שלח הרב מאיר מכתב לראש העיר חנוך זייברט ולכל הגורמים הרלוונטיים, בו הןוא מודיע על המינוי החדש של המנהלת, בכדי ליתן למינוי תוקף חוקי.

כזכור הרב מאיר התנגד למינויה של הרבנית רחל בורנשטיין רעייתו של הגאון רבי שמואל יעקב בורנשטיין שמונתה לתפקיד על-ידי מרנן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן ושר התורה הגר"ח קנייבסקי.

גורמים המעורבים בנעשה מסבירים שאין למהלך כל משמעות מאחר והרב מאיר עצמו הודיע כי הוא מתכוון להתפטר.

ברקע לסערה עומד הפילוג הליטאי כאשר לדברי גורמים שונים העוסקים בפרשה הרב מאיר נחשב למזוהה יחסית עם הפלג הירושלמי ואילו הרבנית בורנשטיין ניצבת כמובן מהצד השני ואף התבטאה לאחרונה בשיעור בפני בנות הסמינר כי הנהגת הדור נתונה למרנן ראש הישיבה ושר התורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר