עשרות תלמידות לא משובצות בבתי הספר

גם מחר: יותר מאלף בנות לא יפתחו את שנת הלימודים בביתר

ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין דיווח אתמול לשר אריה דרעי כי כל התלמידות בעיר שובצו, אך מתברר כי למעלה מאלף בנות לא התחילו עדיין את שנת הלימודים עקב אי שיבוץ כל הבנות (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי וראש העיר מאיר רובנשטיין, אתמול (צילום: יעקב כהן)

חלום כיתה א': עשרות תלמידות בעיר ביתר עילית אינן יודעות באיזה בית ספר הן תלמדנה בשנת הלימודים שנפתחה בכל בתי הספר אתמול, זאת בעקבות סירוב המנהלים בבתי הספר בעיר לקבל את הבנות ששובצו על ידי ועדת השיבוץ.

ראש עיריית ביתר מאיר רובינשטיין הפתיע אתמול (ראשון) כאשר הודיע ליו"ר ש"ס אריה דרעי כי בעיית הבנות בעיר נפתרה, וכי הבעיה נוצרה בשל מחלוקת פנימית בין מנהלי בתי הספר.

אלא שעברה עוד יממה מאז הודעת רובינשטיין והלימודים בבית הספר המרכזי בעיר, 'נאות רחל', לא ייפתחו גם מחר (שלישי), בעקבות הוראה של הנהלת החינוך העצמאי שלא לפתוח את שנת הלימודים עד שכל הבנות בעיר מסודרות.

בהודעה קולית ששוגרה להוריהן של למעלה מ-1200 תלמידות, אומרת מנהלת בית הספר: "הורים נכבדים ותלמידות חביבות, בהוראת הנהלת החינוך העצמאי פתיחת שנת הלימודים נידחת בשלב זה. נא לעקוב אחרי ההודעות".

בתוך כך ל"כיכר השבת" נודע כי רוב הבנות שטרם התקבלו לבית הספר היסודי הן בנות ספרדיות.

לדברי גורם בעיר: "עיקר הבעיה היא של בתי הספר בעיר, סלונים וראשית חכמה, שמסרבים לקבל את הבנות ששובצו על ידי ועדת השיבוץ שבראשה עומדים רבנים כדוגמת הדיין הגאון רבי צבי ברוורמן והגאון רבי זמיר כהן".

לדבריו: "בית הספר לא ייפתח גם ביום רביעי וחמישי, בית הספר ייפתח ברגע שכל הבנות יהיו מסודרות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר