נציגי החרדים בת"א לראשי הסיעות החרדיות בכנסת: לפעול נגד חילולי שבת

ראשי הסיעות החרדיות בת"א פנו לראשי הסיעות החרדיות בכנסת וביקשו לטפל בנושא חוק העזר העירוני שיאפשר פתיחת עסקים בשבת: "מפצירים בכם לדרוש מהשר שלום לא לאשר חוק זה"(ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (Moshe Shai/Flash90)

ראשי הסיעות החרדיות בעיריית תל אביב שיגרו היום (שני) מכתב לראשי הסיעות החרדיות הארציות, בו ביקשו לטפל בהקדם בנושא חוק העזר העירוני שיאפשר פתיחת עסקים בשבת.

הפניה מגיעה מאחר ששר הפנים סילבן שלום דן בימים אלו כיצד להשיב לבית המשפט העליון בנוגע לעתירה שהגישו בעלי מרכולים בתל אביב נגד פתיחת עסקים בשבתות וחגים בעיר, כאשר שר הפנים אמור להעביר את תשובת המשרד האם לאשר את חוק העזר העירוני אותו ביטל גדעון סער בעת שכיהן בתפקיד.

במכתב שכותרתו "חוק עזר לעניין השבת בתל אביב", כתבו חברי המועצה: "אנו מפצירים בכם לעשות הכול ולדרוש משר הפנים סילבן שלום לא לאשר חוק זה לחלוטין, כי במידה ויאושר החוק, הדבר יגרום לנזק בכל הארץ כאשר כל עירייה תחליט על חוק עזר משלה".

בשיחה עם "כיכר השבת" אמר יו"ר ש"ס בעיר וסגן ראש העיר נתן אלנתן, כי "פנינו אל ראשי הסיעות החרדיות כדי שאלו יפנו לשר הפנים סילבן שלום שלא יאשר את חוק העזר העירוני. הם יושבים איתו באותה ממשלה ויש להם השפעה עליו. אני מקווה שהשפעתם תעזור".

לדבריו, "אחת הסיבות למאבק היא שאם החוק יאושר בעיר תל אביב, יהיו השלכות בכל הארץ. תראה מה קרה בחדרה, ראש העיר דרש לפתוח עסקים בשבת כי הוא ראה את תל אביב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר