מקורבי ראש הממשלה מגיבים לסערת הטריפות

"נתניהו אחראי, הוא לא דתי אבל מקפיד לא לאכול לא כשר"

מקורבי ראש הממשלה נתניהו מגיבים לסערת מסעדת הטריפות באיטליה שנחשפה ב"כיכר השבת", מסבירים את האילוצים בגינם נאלצו להתארח במסעדה ומגיבים לטענותיו של מני נפתלי (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
"מקפיד". ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: Hadas Parush/Flash90)

לאחר הפרסום ב"כיכר השבת" על כך שראש הממשלה בנימין נתניהו התארח יחד עם ראש ממשלת איטליה במסעדת "אנוטקה פינקיורי" (Enoteca Pinchiorri) בפירנצה שבטוסקנה, מסעדה המציעה בין היתר בתפריט בשר ארנב, חלזונות ולובסטרים, בכיר בליכוד המקורב לראש הממשלה מסביר בשיחה עם "כיכר השבת" את גרסת נתניהו לסיפור וטוען בתוקף: "ראש הממשלה אכל רק סלט ירקות".

עוד בנושא:

לדברי הגורם הבכיר, הסיבה שראש הממשלה סעד במסעדה המדוברת היא "בגלל ששירות הביטחון החשאי של איטליה התעקש שהמפגש יהיה במסעדה הזו, השב"כ הישראלי אישר. אי אפשר עכשיו להתחיל לעשות משברים בנושא כזה".

לדבריו: "נתניהו מספיק אחראי, הוא לא אדם דתי אבל כראש ממשלה הוא מקפיד לא לאכול לא כשר".

באשר לאוכל שהזמין נתניהו, אומר הגורם: "ראש הממשלה לא אכל דבר בעייתי במסעדה, לא דג ולא דבר מאכל אחר, סלט ירקות בלבד".

"יש כאן את הגורם הביטחוני וזה הגורם הכי דומיננטי", חוזר הבכיר בליכוד ומדגיש, "זה הרבה מאוד תיאומים. שירותי הביטחון באיטליה והשב"כ הישראלי מתואמים. לא בכל מקום מסעדה אפשר לקיים מפגש כזה. נתניהו כיבד את ההזמנה אבל לא נגע בשום מאכל בעייתי, רק סלט".

הגורם הבכיר מוסיף ואומר כי "זה שראש הממשלה ורעייתו צעדו ברגל לבית הכנסת בשבת, דרך לא קצרה, בכדי לא לגרום לחילול שבת, את זה אף אחד לא מזכיר. אף אחד לא מציין את זה, מעניין למה".

נושא נוסף שהכעיס את לשכת ראש הממשלה היא האמירה של מני נפתלי, בה סיפר: "אני הזמנתי שרימפס לבית ראש הממשלה".

גורם בכיר בלשכת ראש הממשלה מגחך על דבריו של נפתלי ואומר ל"כיכר השבת": "מעניין למה הוא נזכר עכשיו, הוא קופץ על הגל התקשורתי, זהו".

"מעניין למי הוא הזמין את זה כפי שהוא טוען", אומר הגורם הבכיר ומוסיף כי "ראש הממשלה לא אוכל את המאכלים הללו בגלל שהוא נמנע מלאכול מאכלים שומנים, שרה שומרת על כשרות , כך גם אבנר, ויאיר בכלל צמחוני. אולי נפתלי הזמין את זה לעצמו?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר