צפו: גדולי ישראל ביקרו ילדים מיוחדים

גדולי ישראל בביקורים מרגשים בנופשוני הקיץ של "רפואה וחיים" למאות ילדים מיוחדים בהשתתפות "מכבי שירות בריאות" - מחוז המרכז • צפו בגלריית תמונות מהאירוע המרגש (חרדים)

מכבי שירותי בריאות השתתפה השבוע בפעילות קידום בריאות מיוחדת שנערכה ע"י ארגון 'רפואה וחיים' למען מאות ילדים בעלי צרכים מיוחדים, ביוזמת מנכ"ל הארגון הרב ברוך הימל וראש אגף החינוך המיוחד הרב נפתלי ויינברגר.

במסגרת שיתוף פעולה של מכבי שירותי בריאות עם ארגון 'רפואה וחיים' הפועל רבות למען חולים ובני משפחותיהם נערכים בימים אלו נופשונים לילדים בעלי צרכים מיוחדים, במסגרתם נהנים הילדים מחוויה בלתי נשכחת הכוללת מגוון פעילויות וימי כיף המותאמים במיוחד עבורם כאשר לכל ילד מוצמד מתנדב/ת המלווה אותו בכל שעות הפעילות.

מנכ"ל 'רפואה וחיים' הרב ברוך הימל, יו"ר רפואה וחיים הרב יצחק רוט, היועץ הרפואי הרב יצחק שטרן, ראש אגף החינוך המיוחד בארגון הרב נפתלי ויינברגר, אירחו במהלך השבוע את הנהלת מחוז המרכז יחד עם הנהלת מרחב בני ברק, שהגיעו במיוחד לעמוד מקרוב אחר הפעילות המיוחדת בנופשונים אלו. משתתפי הסיור הביעו את התרגשותם הרבה ממראה עיניהם כאשר מאות מתנדבים מלווים אישית את החניכים ומפעילים אותם במסירות עצומה וביחס מעורר השתאות.

ראש מחוז המרכז הגב' דבורה חסיד ציינה כי ״מרגש עד דמעות לראות את הפעילות המדהימה של מתנדבי 'רפואה וחיים' למען הילד המיוחד, אנו גאים ושמחים להיות שותפים ולקחת חלק פעיל בפעילויות הנופשונים לילדים מיוחדים אלו. מכבי שירותי בריאות משקיעה רבות על מנת לקדם אורח חיים בריא בקהילה ופעילות זו מצטרפת לפעילות מגוונת למען קידום הבריאות".

ביקור מרגש זה מתאסף לביקורם של גדולי הרבנים שנערכו בנופשונים אלו כ"ק אדמור מנדבורנה שליט"א, הגאון הרב חיים וואזנר שליט"א, הגאון הרב משה שאול קליין שליט"א והרב הראשי לישראל הגר״ד לאו שליט״א. כמו"כ סיירו במקום ראש עיריית בני ברק הרב חנוך זייברט וסגנו הרב מנחם מנדל אייזנברג, כולם ציינו את הקשר של מכבי לפעילות חשובה זו והחמלה של הארגון הפועל ללא ליאות להקל את סבלם של החולים ובני משפחותיהם.

לדברי מנהל מרחב בני ברק ב"מכבי שירותי בריאות", מר אליהו עובדיה, "מכבי שירותי בריאות" במרחב בני ברק רואה עצמה חלק מהקהילה ופועלת להשתלבות ולתרומה משמעותית בקידום אורח חיים בריא בקהילה. שיתוף פעולה מבורך זה עם רפואה וחיים היא חלק מפעילות מבורכת של מכבי מרחב בני ברק בקהילה, להעמקת הקשר, הנחלת ערכי בריאות נכונה, וקידום בריאות במארג החיים הקהילתיים. והוסיף, כי בשנה הקרובה אנו מעצימים את הפעילות שלנו בעיר, לקראת חנוכת המרכז הרפואי הגדול ברחוב רבי עקיבא שיביא למהפך בכל הקשור לשירותי הרפואה בבני ברק".

"מכבי שירותי בריאות" מובילה בבני ברק, כאשר מחצית מתושבי העיר חברים במכבי שירותי בריאות. בנוסף, כל הסקרים שנערכו בעיר, ובראשם הסקר המוביל- סקר ברוקדייל, מעידים על שביעות רצון גבוהה מהשירותים הרפואיים של מכבי. בסקר שביעות רצון מקיף שנערך בעיר נמצא כי מכבי מובילה בפער משמעותי על הקופות האחרות. רוב הנשאלים ציינו כי מכבי היא הקופה הטובה בעיר עם רמת השירות הגבוהה ביותר. בעיני מבוטחיה יתרונותיה הבולטים הם: פריסה ומקצועיות רפואית. נתונים אלו מחייבים אותנו לפעול למען המבוטחים ולמען הקהילה.

בניית המרכז הרפואי החדש של מכבי בבני ברק הולכת ונשלמת, ובקרוב יחל לפעול מרכז הרפואי החדש והמרשים של מכבי שירותי בריאות ברחוב רבי עקיבא בבני ברק.

המרכז הרפואי החדש של מכבי ברחוב רבי עקיבא פינת רחוב ירושלים מתפרס על פני כ-6,000 מ"ר ויכלול את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר עם השירותים הרפואיים הטובים ביותר, מרכז אשפוז יום, מעבדה ומכונים קרוב לבית. פתיחתו תאפשר לחברי מכבי ליהנות מחוויית שירות מתקדמת עם טובי הרופאים, בבניין חדש ומרווח עם מכשור וטכנולוגיה הכי מתקדמים. בין היתר יהיו במרכז הרפואי החדש מוקד חרום בשעות הערב, מכון שמיעה, חדר ניתוח לפעולות קטנות, מכון לריפוי בעיסוק פיזיקלי למבוגרים, יורחבו שירותי מכון הלב והסוכרת וחדרי רופאים מומחים רבים. כל זאת על מנת להנגיש את השירותים הרפואיים לקהילה, מבלי שזו תצטרך לצאת מהעיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר