"כיכר השבת" ו"פרסונט" בקמפיין מיוחד למען "חסדי נעמי"

האתר החרדי המוביל "כיכר השבת" וחברת הקריאייטיב ופרסום דיגיטל "פרסונט", יוצאים בקמפיין מיוחד בהתנדבות לקראת החגים למען ארגון "חסדי נעמי". עכשיו זה תורכם לתרום לנזקקים (חרדים)

אנחנו עשינו את שלנו, עכשיו תורכם: ערב ראש השנה תשע"ו ולקראת החגים שבפתח, האתר החרדי המוביל "כיכר השבת" וחברת "פירסונט" - קריאייטיב ופרסום דיגיטלי, משיקים פרסומת מיוחדת לארגון החסד "חסדי נעמי", שתתפרסם ב"כיכר השבת" בתקופה הקרובה - ללא עלות.

חברת פרסונט של שי ברק, נתי שיש ודני כהן - חברה חדשה לקריאייטיב ופרסום במדיה הדיגיטלית - בחרה להקדיש את הפרסומת הראשונה שלה למטרה חברתית חשובה - חסד. הסרטון כולו צולם, נערך, הוקלט והופק בהתנדבות.

בפרסונט מספרים כי הפקת הקליפ היתה חוויה יוצאת מן הכלל: "מצאנו ארגון חסד ענק, שמאחד בתוכו את כל המגזרים בישראל, היה זה עונג מיוחד עבורנו לחוות את רוח הנתינה והאחדות בארגון הזה".

על הבחירה דווקא בארגון חסד לקליפ הבכורה של החברה אומרים בפירסונט: "החלטנו לקחת לקראת החגים נושא שנראה עצוב, קשה ומדכא ולהפוך אותו באמצעות הקליפ למשהו שמח ומעצים".

"אנו נפעמים מההירתמות של כולם, מתנדבים, מוזיקאים שהגיעו בהתנדבות, מלחין השיר שנתן את הסכמתו ללא תמורה, אתר "כיכר השבת" ואחרונים חביבים, הנהלת חסדי נעמי, לאחר שנוכחנו מקרוב בעוצמות של המקום והעשייה הברוכה שלו ואין לנו ספק שכל מי שיצפה בקליפ יחוש בזה".

מ"כיכר השבת" נמסר: "היה זה אך טבעי עבורנו לחבור לחבורת האנשים הנפלאים הללו, העוסקים בנתינה. העמדנו בשמחה את הבמה שלנו עבור חסדי נעמי אם זה יגרום לעוד אנשים לתרום ולכמה שיותר משפחות לקבל מוצרי מזון לקראת החג והיה זה שכרנו".

בהנהלת חסדי נעמי הביעו הערכה רבה לתשדיר של פירסונט והתרומה הנכבדה: "אנו שמחים על הצגת הצד של הנותנים דווקא, כמה שמחה וסיפוק מקבלים המתנדבים והתורמים. בתקופה זו שלפני החגים, אנו מקווים שהסרטון יעורר לתרומה והתנדבות".

לאתר "חסדי נעמי" הקליקו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר