מתיחת פנים

צפו: כך נראה הלוגו החדש של גוגל

חודש אחרי שהודיעה על שינוי ארגוני, גוגל מודיעה על שינוי נוסף - והפעם בלוגו ששימש את החברה במשך 17 שנה. "משפחת זהות שמראה לכם מתי הקסם של גוגל עובד בשבילכם" (אינטרנט)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום מסך)

שבועות ספורים לאחר שחברת גוגל הודיעה על הקמת חברת "אלפבית", היא מודיעה לגולשים על שינוי נוסף. הפעם - בלוגו החברה שליווה אותה במשך קרוב ל-17 שנה. בשעה האחרונה, מי שנכנס לדף החיפוש של גוגל ראה את הלוגו הישן של החברה שנמחק ובמקומו מציירת יד את הלוגו החדש.

בסרטון שהפיקה גוגל לכבוד הלוגו החדש מוצגות נקודות חשובות מההיסטוריה של החברה בקצרה, שירות ג'ימייל, מערכת ההפעלה אנדרואיד ועוד.

"למה אנחנו עושים את זה עכשיו? פעם-פעם, גוגל הייתה יעד שהשגתם ממכשיר אחד: שולחן העבודה של מחשב PC. כיום, אנשים באים במגע עם מוצרים של גוגל באמצעות שלל פלטפורמות, אפליקציות ומכשירים - לעתים הם אפילו משתמשים בכל אלה ביום אחד" הסבירו באתר החברה.

"אתם מצפים מגוגל לעזור לכם בכל זמן שבו אתם צריכים אותו ובכל מקום שבו אתם צריכים אותו, בין שזה בטלפון הסלולרי, בטלוויזיה, בשעון, בלוח המכוונים של המכונית שלכם, וכן, אפילו על שולחן העבודה".

עוד נאמר כי "היום אנחנו מציגים לוגו חדש ומשפחת זהות המשקפת את המציאות הזו ומראה לכם מתי הקסם של גוגל עובד בשבילכם, אפילו על המסכים הקטנים ביותר. כפי שתראו, לקחנו את הלוגו ואת המיתוג של גוגל, שנוצרו במקור עבור עמוד דפדפן בשולחן עבודה אחד ויחיד, ועדכנו אותם לעולם של פעילות מחשבים חסרת גבולות על גבי מספר אין סופי של מכשירים וסוגים שונים של תשומות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר