צפו בראיון

גפני מברך: החרדים בקואליציה ואין הסתה

"אנחנו בקואליציה, כולם בתפקידים בכירים, ולא רואים את ההסתה שהייתה תמיד נגדנו גם כשהיינו באופוזיציה" אומר ח"כ משה גפני בשיחה עם "כיכר השבת". צפו בנאומו בוועידת "כלכליסט" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: ישראל כהן)

בשעות הצהריים (שלישי) התארח יו''ר וועדת הכספים ח"כ משה גפני בוועידת "כלכליסט" שנערכה במלון דייויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, ועמד בנאומו על עקרונותיו הכלכליים והחברתיים במסגרת תפקידו ומעמדו.

לאחר סיום דבריו, שוחח גפני עם "כיכר השבת" ואמר: "בניגוד למה שפקידי הממשלה חושבים שצריך להחזיק תקציב מאוזן וזה היעד, אני סבור שזה לא היעד. היעד הוא שאנשים יוכלו לחיות כאן. זו חברה שיש בה אנשים עשירים ויש עניים. מצד אחד אני אשתדל להעביר בכנסת את חוק שישינסקי שרבים מהאנשים יוכלו להנות מהמשאבים שהקדוש ברוך הוא נתן לכל תושבי המדינה ומצד שני צריך לסייע לכל הציבור".

קטע מנאומו של ח"כ גפני בוועידת כלכליסט (צילום: ישראל כהן)

"זה מסר חברתי ואני מתכוון ליישם אותו" אומר ח"כ גפני. "אני לא הולך לעשות את מה שבדיוק פקידי האוצר רוצים. צריך לדאוג יותר לשכבה של מעמד הביניים והמעמד הנמוך ולא לתת בלי סוף עם הטבות ועם פטורים ממסים לאנשים מאוד עשירים שמקבלים שכר מעבודה באותם משאבים שהקב"ה נתן לכולנו. אתה פשוט עומד המום מהבונוסים ומההטבות שהם מקבלים".

בהתייחסו לאי-הסתה כמגד הציבור החרדי אומר גפני ל"כיכר השבת" כי "אנחנו בקואליציה כולנו בתפקידים בכירים ואתה לא רואה את ההסתה שתמיד הייתה נגדינו גם כשהיינו באופוזיציה, וודאי כשהיינו בקואליציה. אני לא רואה את ההסתה ואני מקווה שאני לא טועה בעניין הזה".

"תמיד הורגלתי בשנים שאני בכנסת שהייתה הסתה בתקופה כזו של הגשת התקציב והיינו בקואליציה. זה לא קיים היום ורואים זאת גם בדרך בה אנו מתקבלים כאן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר