ימים לפני הפטירה הטראגית

האב מרכסים כתב: "אין גבול לביזיון, אני מושפל ומבוזה"

יומיים לפני פטירתו הטראגית, כתב האב מרכסים מכתב לחבר מועצה, בו ביקש שוב עזרתו בקבלת הבת לבית יעקב: "מיואשים ושבורים, שמו אותנו ללעג ולקלס. עלילת דם מרושעת" (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ארכיון: יונתן זינדל, פלאש 90)

בתחילת השבוע דווח ב"כיכר השבת" על הטרגדיה הקשה בישוב רכסים, שדווחה ב"כיכר השבת", לאחר שאחד התושבים נפטר באורח טראגי, כשנמצא ירוי ברכבו ולדברי המשטרה לא היה חשד לפלילים.

חבר המועצה מטעם ש"ס, נתי חייק, אמר אז בשיחה עם "כיכר השבת" כי התחושה בעיר שהאירוע הקשה התרחש לאחר שבתו של הנפטר לא התקבלה לבית ספר 'בית יעקב' החרדי בעיר.

כבר ביום ההלוויה טענו בני משפחתו כי אביהם נפטר בצורה כה טראגית בשל אי קבלת בתו לבית הספר, אולם הנפטר לא השאיר אחריו מכתב ממנו היה ניתן להבין מדוע הגיע למצב כה קשה.

אלא שמכתב ששלח ימים לפני האירוע יכול אולי לשפוך מעט אור על המוות הכה מיותר. את המכתב מפרסם היום לראשונה יקי אדמקר באתר וואלה! NEWS.

במכתב ששיגר לחבר מועצה מקומי, ימים לפני הפטירה, תיאר האב בכאב את מה שעובר עליו והמצב הקשה בו הוא נמצא: "שבורים ומיואשים אך איתנים בעמדתנו, מבקשים את עזרתך וטיפולך מול אותם גורמים ששמו אותנו ללעג וקלס ומסרבים בכל תוקף לקבל את הילדה ללא כל סיבה מוצדקת. אין גבול להשפלות, לביזיון והזלזול. אני רותח מזעם, מושפל ומבוזה".

במכתב מוסיף הנפטר וכותב: "כבר התחלנו להרגיש את המגמה שכולם נגדנו ונגד הילדה. היא עצמה יודעת ומבינה את כל מה שאנו עוברים, תהליך משפיל ומבזה, ושואלת כל הזמן היכן היא תלמד ולמה לא מקבלים אותה. לא כך צריכה ילדה שעולה לכיתה א' ומתחילה את צעדיה הראשונים בבית הספר להרגיש ולחוות".

על הטענה כי כביכול משפחתו לא מתאימה למצב הרוחני ב'בית יעקב' כתב האב: "זו עלילת דם מרושעת וחסרת בסיס".

המכתב המלא באדיבות יקי אדמקר, וואלה! NEWS

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר