"אתה קאפו, מוייסר!"

העיד נגד תוקפי חייל חרדי וסופג איומים: 'להטביע אותו במקווה'

א', תושב ירושלים שהעיד נגד אהרון קורלנסקי החשוד בתקיפת חייל חרדי לפני כשבועיים, סופג איומים על חייו: "צריך להטביע אותך במקווה, לא תגמור את שנתך". גם משפחתו מותקפת (חרדים)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
ההפגנה נגד ה"מויסר", אמש (באדיבות המצלם)

א', תושב ירושלים, העיד לבקשת המשטרה נגד אהרון צבי קורלנסקי, איש ה"פלג הירושלמי" שעל פי כתב האישום שהוגש נגדו תקף חייל חרדי לפני כשבועיים באמצע תפילת ערבית בבית הכנסת "בית ישראל" ברחוב עזרת תורה בירושלים.

כעת, א' סופג איומים ישירים על חייו ועל חיי משפחתו. בנוסף, קיצונים חרדים הפגינו אמש (שלישי) נגד מקום עבודתו, אולמי בית ישראל בירושלים, ששייך לאביו. הקיצונים הודיעו כי יגיעו גם הערב להפגין כנגד האולם.

מפגינים מול מקום העבודה של המתלונן (באדיבות המצלם)

א' עצמו מסרב לדבר עם כלי התקשורת, אולם מכריו טענו כי נשלחו אליו איומים מפורשים על חייו ועל חיי משפחתו. "אנשים מתקשרים אליו, שולחים לו הודעות ומאיימים עליו. אמרו לו שהוא קאפו, שהוא מוייסר, שיטביעו אותו למוות במקווה עד שייצאו שלוש בועות אוויר אחרונות ושהוא לא יגמור את שנתו" אמר אחד מהם.

לדבריהם, גם אביו של א', בעל האולם, סובל מאיומים והצקות. אמש הדביקו אלמונים על רכבו מדבקות עליהן נכתב "חרד"קים החוצה". בנוסף, הקיצונים הפיצו פשקווילים עם פרטיו של א' ועם העדות שנתן במשטרה. "מוסרים עליך 'בית ישראל'" נכתב בפשקווילים.

"חרד"קים החוצה" על רכבו של אב המתלונן (באדיבות המצלם)
החייל החרדי מחולץ מבית הכנסת, לפני כשבועיים (צילום: כיכר השבת)

עוד נכתב כי "חשוב לציין, כי כל "פשעו" של האברך החשוב שליט"א, על שהוא צעק על החרד"ק שלא יטמא את ביהמ"ד, המותר גם בחוקותיהם (חופש הביטוי). מי שהיכה היה המוסר, שהפך הקערה על פיה ושיקר שהאברך הוא שהיכה כביכול, זאת על מנת שיוכל להפלילו ולהביא למעצרו".

מכרי א' טוענים כי בניגוד לנכתב בפשקווילים, הוא מעולם לא טען במשטרה כי ראה את קורלנסקי מכה את החייל החרדי, מה שניתן לראות גם בעדות שלו אותה הפיצו הקיצוניים בפשקווילים.

לדברי גורמים המעורים בחקירה, קשה להאמין שהעדות של א' הודלפה על ידי המשטרה: "זה מגיע רק מהצד של מקורבי החשוד, אולי באמצעות עורך הדין שמייצג אותו".

פשקוויל שהופץ באזור (באדיבות המצלם)

"המשפחה מפחדת לצאת מהבית ולעבור ברחוב עזרת תורה. אנחנו מקווים שהמשטרה לא תשב בחיבוק ידיים ותעשה משהו בנידון", אמרו מכריו של א'.

במשטרת ירושלים סירבו להגיב לידיעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר