מזרח ירושלים: לוחמי האש הגיעו לחלץ לכודים והותקפו באבנים

כוחות כיבוי אש ומשטרה הגיעו לשכונת עיסאוויה במזרח ירושלים לחלץ לכודים מבניין שעלה באש והותקפו באבנים על ידי התושבים. בנס לא היו נפגעים באירוע, נזק נגרם לניידת (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: כיבוי והצלה ירושלים)

כוחות כיבוי אש ומשטרה שהגיעו היום (רביעי) לשכונת עיסאוויה במזרח ירושלים לחלץ לכודים מבניין שעלה באש, הותקפו באבנים על ידי התושבים. בנס האירוע הסתיים ללא נפגעים, אך נזק נגרם לניידת משטרה.

האירוע החל בסביבות השעה 15:00 כאשר התקבל דיווח על שריפה בבניין בשכונת עיסאוויה במזרח ירושלים. אל המקום הוזנקו מספר צוותי כיבוי, שהצליחו לחלץ אם וילדיה שהיו לכודים במבנה תוך כדי שסיכנו את עצמם.

לוחמי האש השתלטו על השריפה, אך בסיום פעולות הכיבוי החלו התושבים ליידות אבנים על כוחות הכיבוי והמשטרה.
מכיבוי והצלה ירושלים נמסר: "כוחות משטרה רבים שהיו במקום הגנו על צוותי הכיבוי, וחצצו בינם לבין מיידי האבנים. הודות לכך נמנעה פגיעה בצוותי הכיבוי, שזמן קצר קודם פעלו להציל אזרחים תושבי המקום מתוך הלהבות".

רשף יצחק שמעון, מפקד כוח הכיבוי שהוזעק למקום אמר כי "חבל ועצוב מאוד שאנחנו מגיעים כדי להציל אזרחים, אבל שכניהם תוקפים אותנו באלימות קשה". לדבריו, "בשעות הצהריים קיבלנו דיווח על שריפה במבנה בשכונה. הזנקתי למקום כוח גדול של לוחמי אש ורכבי כיבוי".

"כבר בדרך דווח לנו כי יש לכודים במבנה. הגענו לשם תוך זמן קצר והבחנו באם וילדיה שלכודים על גג הבניין. הם זעקו לעזרה. נכנסו לאש ולעשן ותוך זמן קצר חילצנו אותם. בסריקות בדירה הבוערת מצאנו עוד לכוד ששאף עשן ופינינו אותו לקבלת לטיפול רפואי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר