בעקבות כיכר השבת

השפית האיטלקית מגלה: מה נתניהו אכל באנוטקה פינקיורי?

אז מה באמת אכל ראש הממשלה בנימין נתניהו במסעדת היוקרה האיטלקית והלא-כשרה אנוטקה פינקיורי? השפית אנני פאולדה גילתה בשיחה עם אתר הקהילה היהודית; "הם נהנו מאוד מהארוחה והודו לנו" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
נתניהו והשפית אנני פאולדה (צילום: קובי גדעון - לע"מ ואתר "אנוטקה פינקיורי")

הפרסום ב"כיכר השבת" על ביקורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו במסעדת אנוטקה פינקיורי בפירנצה שבאיטליה המציעה בתפריט שלה ארנבים, חלזונות וסרטנים, ממשיכה להסעיר את הקהילה היהודית המקומית כמו גם את כלי התקשורת האיטלקיים העוסקים בפרשה מזוויות שונות.

בראיון מיוחד שהעניקה אנני פאולדה, הבעלים והשפית של המסעדה היוקרתית הנחשבת לאחת מ-50 המסעדות הטובות בעולם לאתר הקהילה היהודית "מוקד" היא מצהירה כי אכן נתניהו הקפיד לאכול אך ורק דגים וסלט שהוכנו במיוחד עבורו.

"פעלנו ברגישות מרבית מאז שנוצר הקשר בין הפמליה למסעדה לגבי הזמנת הארוחה", אומרת השפית המפורסמת. "היינו מודעים לכך שעלינו לשנות את התפריט ולהתאים אותו במיוחד" היא מוסיפה.

לדבריה, נתניהו אכל פסטה עם פטריות, לצד סוגים שונים של דג וסלט ירקות. כמו כן הוא שתה יין אדום צרפתי משובח מבציר 1949. "כל המוצרים היו באיכות הגבוהה ביותר", מדגישה השפית שמצהירה כי נתניהו וראש הממשלה האיטלקי נהנו מהארוחה והודו לה עליה.

גורמים בפמליית ראש הממשלה הבהירו בתגובה לפרסום בכיכר השבת כי "נתניהו רק נענה להזמנת ראש ממשלת איטליה לסעוד במסעדה, אולם החליט שלא לאכול כל מזון טרף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר