רוצח, נאצי, מנגלה

כתובות נאצה נגד ראש פרויקט שילוב חרדים

ראש פרויקט שילוב חרדים באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה של צה"ל, יוסי כהן, הזדעזע לגלות כי בליל אמש ריססו אלמונים כתובות נאצה חמורות. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
כתבות הנאצה החמורות נגד ראש פרויקט שילוב חרדים - יוסי כהן (צילום: אליהו בוריה)

ההסתה נגד החיילים החרדים: כתובות גרפיטי רוססו הלילה בחצר ביתו של ראש פרויקט שילוב חרדים באגף טכנולוגיה ולוגיסטיקה בצה"ל.

כהן המתגורר ברחוב השומר בבני ברק יצא הבוקר (חמישי) מביתו לכיוון צה"ל, ולפתע הבחין כי בכניסה לבניין מגוריו רוססו כתובות גרפיטי.

בין היתר נכתב על קירות הבניין "יוסי כהן מנגלה ימ"ש" ו"כהן יוסי רוצח" או "יוסי כהן נאצי".

אל המקום הגיעו שוטרים וכן גורמים העוסקים בגיוס בצה"ל. בין היתר הגיע ראש מדור שילוב חרדים בצה"ל, רב-סרן אמיר וקנין.

בעצה אחת עם גורמים בצה"ל החליט יוסי כהן להגיש תלונה במשטרת רמת גן בכדי שזו תחקור את האירוע ותביא למעצרם של העומדים מאחורי המעשה. "ממול הבניין שבו הוא מתגורר ישנם כמה חנויות והמשטרה יכולה בקלות להגיע אליהם דרך מצלמות האבטחה", אמר גורם בצה"ל.

שמו ותמונתו של כהן המשרת כאזרח עובד צה"ל בפרויקט שח"ר אט"ל מאז הקמתו, פורסמו בחוברת "הציידים" המכוונת נגד החיילים החרדים שמאחוריה עומדים מוציאי קמפיין החרד"קים.

בחוברת הובאו שמותיהם של מגייסי חרדים לצה"ל ונכתב כי "לזיכרון עולם בעולם התורה. יזכרו אלו את אלפי החיילים שנפלו למסלולי נצ"ח שח"ר וגבעתי, שנשבו בידי בני עוולה "ציידי הנשמות" אשר מכרו נשמתם לשטן". עוד נכתב "ארץ אל תכסי דמם. זכרו נא מה יעץ בלעם בן בעור. זכור ואל תשכח".

הפרקליטות הגישה אתמול כתב אישום ראשון נגד תוקף חייל חרדי. מדובר בכתב אישום שהוגש נגד אהרון צבי קורלנדסקי, חרדי מירושלים שחשוד כי תקף חייל המשרת במסלול שח"ר כשזה הגיע יחד עם אביו להתפלל בבית כנסת בעיר. הוא נאשם כי תקף והעליב עובד ציבור והפריע לשוטר בעת מילוי תפקידו.

לפי כתב האישום, באירוע שהתרחש לפני כשבוע וחצי ודווח לראשונה ב"כיכר השבת", קורלנדסקי צעק "חרדק חרדק תסתלק מפה מהר, תוריד את הכיפה, מה אתה מתפלל פה" לעבר החייל. בהמשך, הצטרפו מספר בני אדם נוספים לתקיפה, צעקו על החייל כאשר אחד מהם אף ניסה לצלם אותו בניגוד לרצונו.

בכתב האישום נטען כי "הנאשם התקדם לעבר החייל והחל להכות אותו באגרופים באזור החזה וניסה לחטוף ממנו את הכומתה שעל כתפו".

השוטרים בזירה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר