הבירה מכבדת

עיריית ירושלים אישרה: רחובות על שם מרן הרב שך ובנו ד"ר אפרים שך

ועדת השמות של עיריית ירושלים אישרה לקרוא לרחוב על שמו של מרן ראש הישיבה הגרא"מ מן שך זצוק"ל, מייסד "דגל התורה". כמו כן, ייקרא רחוב על שם בנו של הרב, הד"ר אפרים שך (מקומי)

ישי כהן | כיכר השבת |
מרן הרב שך זצוק"ל (צילום: לע"מ)

ועדת השמות של עיריית ירושלים אישרה הצהריים (חמישי) לקרוא רחוב בעיר על שמו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אליעזר מנחם מן שך זצוק"ל. רחוב נוסף ייקרא על שמו של בנו - ד"ר אפרים שך ז"ל.

את ההצעה הגישו סגן ראש העיר ישראל קלרמן ויו"ר סיעת יהדות התורה אליעזר ראוכברגר שביקשו לקרוא לרחוב על שמו של מייסד 'דגל התורה'. השכונה עצמה תקרא 'קרית הרב שך'. ההצעה אושרה פה אחד.

הרחוב על שמו של הרב שך יהיה בשכונה החדשה ברמת שלמה בעיר, כאשר ברחוב אמורות להתגורר למעלה מאלף משפחות. הרחוב על שמו של ד"ר אפרים שך ז"ל אושר כאמור גם כן, וזאת לבקשת בנו.

ד"ר אפרים שך (צילום: יח"צ)

"אני שמח שעירית ירושלים החליטה לקרוא רחוב בעיר על שם רבן של ישראל, אבי עולם התורה והישיבות בישראל, מייסד דגל התורה מרן ראש הישיבה זצוק"ל" אמר בתגובה ל"כיכר השבת" חבר המועצה אליעזר ראוכברגר. "מרן זצוק"ל היה מנהיג של ציבור ענק בירושלים שהלכו לאורו, וירושלים ראויה שמנהיג כמותו יונצח בצורה מכובדת כפי שהוחלט, אני נרגש להיות חבר בוועדה שמצביע ומאשר החלטה חשובה ומכובדת כזו".

יצוין כי למען אישור ההצעה פעל במקביל גם סגן ראש העיר חיים אפשטיין ויו"ר סיעת 'בני תורה' בירושלים שביקש מיו"ר הוועדה לשמות רחובות בירושלים מר קובי כחלון לקרוא רחוב על שמו של מייסד 'דגל התורה' כבר ביום כניסתו לתפקידו בעיריית ירושלים.

אפשטיין מציין בשיחה עם "כיכר השבת" כי הוא מוקיר תודה למר קובי כחלון שבזכות תבונתו הרבה ובסיועו לאורך כל הדרך קריאת השמות לזכרו של מרן הרב שך קיבלה את אישורה הסופי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר