הלינץ' בחברון • וידאו

תלמיד הישיבה משחזר: "התנפלו עלינו, שרפו לי את התפילין"

אחד מתלמידי הישיבה שנקלעו ללינץ' בחברון משחזר את רגעי הדרמה: "הוויז בלבל אותי, פתאום מצאתי את עצמי מוקף בעשרות ערבים. זרקו עלינו אבנים ושרפו לי את התפילין". צפו (חרדים)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות חברים לשעת צרה)

חמישה תלמידי ישיבה נקלעו הערב (חמישי) ללינץ' אכזרי בשטח הנמצא בשליטת הרשות הפלסטינית בחברון. החמישה הגיעו למקום בשוגג כאשר היו בדרכם למערת המכפלה, והמון פלסטיני זועם תקף אותם. פלסטיני תושב המקום העניק לחמישה מסתור בביתו עד להגעת כוחות המשטרה והצבא שחילצו את החמישה מהמקום.

כעת, אחד מהתלמידים משחזר את האירוע. "רציתי ללכת להתפלל במערת המכפלה. באמצע הוייז בלבל אותי, מצאתי את עצמי באמצע המון ערבי" סיפר הבחור כשעדיין סימני דם על חולצתו. "הם התחילו לזרוק עלי ועל הרכב אבנים וסלעים והייתי צריך לצאת מהרכב דרך החלון".

לדבריו, "יצאתי וכולם התחילו לצעוק 'יהודי, יהודי'. ערבי אחד ניגש אליי ואמר לי להצטרף אליו איבדתי את הטלפון, איבדתי את הכל עליתי לבית וראיתי שהרכב נשרף".

"ברכב היה את התפילין שלי, במשך עשר שנים אני מתפלל עם התפילין האלו. התפילין נשרפו, גם הדרכון וגם כל הכסף. לאחר כחצי שעה הכוחות היהודיים נכנסו לשם והוציאו אותי. ברוך השם אני עדיין בחיים, עם כל מה שאיבדתי".

כשנשאל מדוע לדעתו הערבים במקום תקפו אותו הוא ענה בפשטות: "בגלל שאני יהודי". לדבריו, "אני מארה"ב והגעתי לישראל לכמה שבועות בשביל להתפלל. עכשיו אני בסדר ברוך השם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר