המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

יהיו מפולות כלכליות גדולות ביותר בכל העולם, הקשה ביותר תהיה אחרי סוכות, וכל אנשי העסקים היהודים שבסין יחזרו לישראל עם תיק קטן של שקלים. אחרי סוכות תהיה מכה קשה בסין ובהרבה מקומות בעולם

(באדיבות אתר תאיר נרי)

ריבונו של עולם, אב הרחמים, נותן בכל שנה ארבעים יום של רחמים, לפני יום כיפור, וכל יום מימים אלה הוא יום כיפור קטן לחזרה בתשובה עד יום הכיפור הגדול. אם יהודי עולה על גל החזרה בתשובה, יקבל עזרת שמיים גדולה ויגיע מוכן יותר ליום הכיפורים, אחרי התרת נדרים, אחרי החלטה להפסיק את החטאים, אחרי החלטה להידבק בריבונו של עולם, בתורה, תפילות ומצוות, מעשים טובים וקיום עשרת הדיברות.

אסור, ועוד פעם אסור לזלזל בחיילי צה"ל! אסור להפיץ תמונות וללעוג להם כדי לשמח את שונאי ישראל! אם יהודים היו יודעים שהם חיים בזכות חיילי צה"ל, בזכותם הם ישנים בשקט, עובדים ומתפרנסים, לומדים תורה, שבתות עוברות עליהם בשקט, בנחת ובלי הפרעות - היו מגינים בגופם על חיילי צה"ל! הקדוש-ברוך-הוא מסתכל מהשמיים על חיילי צה"ל שמוסרים את גופם, רוחם ונשמתם למולדת – מדינת ישראל הקדושה.אסור להכפיש את חיילי צה"ל ואסור לפגוע בהם! דור המדבר זלזלו באדמת הקודש מדינת ישראל וכל אותו דור נקבר במדבר סיני במשך ארבעים שנה. צבא-הגנה-לישראל הוא הצבא החזק ביותר בעולם, צריך לשחרר להם את הידיים ולתת להם גיבוי מאילת עד מטולה. ערבים מעלים כל מיני תמונות של חיילי צה"ל, כדי ללעוג להם, ללגלג ולזלזל. יש גם צילומים שהן תעתועי מצלמה.

היהודים הם העם הכי חכם ונבון בעולם ואסור להם לעשות הפגנות. הפגנות עושים רק אנשים פרימיטיביים, יש דיבורים ובירורים.

במדינת ישראל הכלכלה הכי טובה בעולם. יש פרנסה לכל היהודים, גם ליהודים שיגיעו מחו"ל, שרק ירצו ויסכימו לעבוד. מדינת ישראל היא המקום הכי מוגן בעולם!

כדי שיפתחו ליהודים המזל וההצלחה בחיים, הבחירה בידיים שלהם. יהודים צריכים לעשות השתדלות וה' יעזור. בורא עולם רוצה שעם ישראל היהודים יחזרו בתשובה מרצונם הטוב, לא באיומים. כמו אדם שעובד בחשק וברצון ואדם שעובד בעצלתיים ובלי חשק - בסופו של דבר יש הבדל בתוצאה. הבחירה בידי האדם, הברכה והקללה – 'ובחרת בחיים'. אם יהודי בוחר בדרך השלילית, הקדוש-ברוך-הוא מקשה עליו כמו אב המחנך את בנו.

ברצועת עזהממשיכים לחפור מנהרות במהירות האור והקדוש-ברוך-הוא ממוטט להם כל פעם מנהרה, כדי שצה"ל יידע שהם חופרים. חייבים לבדוק היטב את המנהרות לכיוון ישובים ובסיסים צבאיים, מאילת עד מטולה וגם בסביבות ירושלים. מה שהרסו ב'צוק איתן' הם חידשו הכל, כי מטרתם לא שלום, מטרתם מלחמה, הכל הצגות.

אבו מאזןוכל הפמליה שלו והשיחות איתם, הכל שקר, הם רוצים להרוויח זמן כדי לחפור מנהרות. הם רוצים להפתיע בראש השנה, ביום הכיפורים וסוכות. רוצים להפריע למדינת ישראל, אבל הם לא יודעים שהם גם מפריעים לקדוש-ברוך-הוא ישירות, אז לא ייתן להם להפריע לעם ישראל בחגים.

אבו מאזן, טוב לדעת - מיליונר. הוא מלא כסף, סידר את עצמו במדינות ערב וצוחק על כולם בעיניים. חמאס ממשיך לפעול ולחפור מנהרות, השקט שלו זה השקט שלפני הסערה. 'מים שקטים חופרים עמוק' לכיוון ישראל, 'מים שקטים חופרים עמוק' לכיוון ישראל. יש להם במנהרות מכשירים שמטשטשים את גלאי המנהרות.

כל מדינה וארץ שיצאו נגד מדינת ישראל תהיה להם מפולת כלכלית קשה ביותר. מי שפוגע בעם ישראל פוגעים בו מן השמיים. גם איתני הטבע יפגעו בהם.

אירופה וארה"באמרו שיש גזענות בישראל - בורא עולם שלח סודנים ואריתראים, פליטים מסוריה, לבנון, עיראק, ירדן ותורכיה להחריב את אירופה- וזה יהיה!

אירופה תהיה עפר, אפריקה תפרק את אירופה. כתבנו את זה כבר במסר לפרשת ראה (נמסר ב- 9.8.15). ייכנסו לאירופה מאות אלפי פליטים, יגיעו גם מיליונים, ואירופה תטפל בהם. אירופה מפציצה חלק מאוניות הפליטים בים התיכון. חלק גדול מהפליטים חולים קשה ולחלק גדול מהם יש איידס ומחלות עור וכבד קשות ביותר. האירופאים הם גזעניים, הם מטביעים אוניות של פליטים בים התיכון.

דאע"שעושה את עבודתו הנפלאה, ממשיך את הפעולות שלו ורוצה לשלוט בעולם בדרך שלו. חלק גדול מדאע"ש בא מאיראן. כדי לשחוט בני אדם צריך להיות ממזר, רק ממזר יכול לשחוט.

מצרים ממשיכה עם ההסתבכויות ותמשיך להסתבך עם דאע"ש, החמאס והאיסלמים הקיצוניים, עד שתהיה כמו סוריה, לא כל דבר מפרסמים.

מדבר סיני, נסראללה וחיזבאללהנתמכים בסוריה וגם באיראן. סוריה מתה ותמשיך להירקב. איראן, כל התחמושת שהיא שולחת לחיזבאללה - מפוצצים בדרך.

נסראללה,ברחו לו עשרות אלפי חיילים וגם נהרגו. כדי לקבל כוח, החליט לכבוש את לבנון ודרך לבנון להתחמש. הוא עושה סיבוכים בלבנון כדי לשלוט בה.

איראן ממשיכה לעשות צחוק וזלזול בעולם. הם לעגו וצחקו לארצות הברית, רימו אותה וקיבלו ממנה את כל מה שרצו מבחינה כלכלית, ומרוסיה הם מקבלים תחמושת. בסופו של דבר ארצות הברית תאכל את עצמה מכף רגל ועד ראש כשתגלה שהאיראנים נוכלים ורמאים, שעזבו אותה והולכים עם הרוסים.

ירדן בכף-הקלע, הכל מסובך ומסתבך, לפני פיצוץ שהכל יתפרק. יש ארבעה מיליון פליטים, אין אוכל ואין מים ויש המון מחלות ואיידס. ישראל מגינה על ירדן בינתיים, כי יש לה אינטרס.

בתורכיה שולט דאע"ש וצוחק על כולם. ארדואן רוצה ממשלה לפי טעמו. הכורדים ודאע"ש לא נותנים לו מנוחה.

עיראק קרועה ושסועה, תוהו ובוהו.

סוריה, אין דין ואין דיין, הקדוש-ברוך-הוא הורס כל פעם חלק ועוד חלק, בשלבים.

יהיו מפולות כלכליות גדולות ביותר בכל העולם, הקשה ביותר תהיה אחרי סוכות, וכל אנשי העסקים היהודים שבסין יחזרו לישראל עם תיק קטן של שקלים. אחרי סוכות תהיה מכה קשה בסין ובהרבה מקומות בעולם.

בארץ ישראל הקדושה יבנו בתים, הנדל"ן, מגרשים, חנויות, חקלאות - הכל יפרח. בישראל הכל טוב! ענן אש מגן על גבולות ישראל! הקדוש-ברוך-הוא יאיר את עיניהם של ממשלת ישראל וצה"ל.

כל אדם שעושה וימשיך לעשות מעשי רמאות, שוחד, גניבה, ניאוף וזימה, יתגלה בתקשורת במערומיו. ימשיכו להתגלות בכירים בבנקים, במוסדות ציבור ובבתי ספר, הכל יתגלה. בורא עולם מכניס את העולם הזה ואת מדינת ישראל ליושר, אמת ואהבת חינם - וכך יהיה.

יהודים יקרים, החמאס מולנו מאיים כדי להעיר את עם ישראל, שעם ישראל יחזרו בתשובה, יחזרו ליהדות ויעשו רצון ה'.

הרי געש, אש, שיטפונות, סערות ורעידות אדמה, ימשיכו חזק, עשרות תאונות מטוסים, רכבות ואוטובוסים, התפוצצויות של טילים בבסיסים צבאיים בעולם – לא בישראל.

הקדוש-ברוך-הוא רוצה שבחוף הים תהיה הפרדה - נשים לבד ובחורים לבד. הקדוש-ברוך-הוא שונא זימה ושונא שהיהודים מתבוללים בגויים – ממש שונא!

ממשלת ישראל צריכה לטפל בסמים ובאלכוהול. הקדוש-ברוך-הוא מבקש לעשות גיור כהלכה ואם לא - אנשים ייענשו כבד.

הקדוש-ברוך-הוא יטפטף למוחם של ישראל, דרך אליהו הנביא, על גאולה ועל בואו של משיח, אך ורק על זה! מי שלא חלם, אסור לו להגיד שחלם כי יפגעו בו. כל אדם שיגיד שהוא משיח ולא קיבל את זה מריבונו של עולם - יעלה לשמיים.

משיח יודע בוודאות שהוא משיח ה'! משיח פועל, עובד, מגן ומתפלל על מדינת ישראל! בורא עולם יודע מתי בדיוק להמליך אותו בפרהסיה!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר