מחר בשידור חי: תפילה בקברו של החפץ חיים

ביום היארצייט של מרן רבי ישראל מאיר הכהן בעל ה"חפץ חיים" זי"ע יתאספו ראשי ישיבות ורבנים מכל העדות והחוגים לתפילה על קברו בראדין. התפילה תועבר בשידור חי ב"כיכר השבת" (חרדים)

(באדיבות המצלם)

מחר (שלישי) יום היארצייט של מרן רבי ישראל מאיר הכהן בעל ה"חפץ חיים" זי"ע יתאספו ראשי ישיבות ורבנים מכל העדות והחוגים לתפילה על קברו בראדין.

התפילה, שתועבר בשידור חי ב"כיכר השבת" מחר בשעה 10:30 בבוקר, היא חלק ממסע לקראת הימים הנוראים של ארגון 'דרשו' בהשתתפות ראשי הישיבות והרבנים שיחל הלילה בוולוז'ין ויגיע לשיאו בתפילה בציון החפץ חיים.

במשלחת משתתפים בין היתר הגאון רבי שמעון בעדני חבר מועצת חכמי התורה, הגאון רבי שמואל יעקב בורנשטיין ראש ישיבת "קרית מלך", הגאון רבי מנחם ארנסטר ראש ישיבת ויזניץ, הגאון רבי דוד אלתר בן כ"ק מרן האדמו"ר מגור, הגאון רבי שלמה קנייבסקי בן מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי וראש ישיבת "תפארת ציון" "וקרית מלך" ועוד שורה של רבנים, ראשי ישיבות ודיינים. יצוין כי לקראת מעמד התפילה שופץ הציון והוקם אוהל מעץ על הקבר של מרן החפץ חיים זיע"א.

הגאון רבי שמואל יעקב בורנשטיין אמר כי "התפילה בקברו של מרן החפץ חיים ביום היא"צ מעוררת מאוד את זכותו הגדולה לכלל ישראל ולכל יחיד ויחיד , היות ונתן את נפשו ללימוד ההלכה, בוודאי שאלו שמצטרפים ועוסקים בלימוד ההלכה, הם ראויים לזכות בזכות הזו, ואין לשער כמה נחוצה הזכות הזו ליום הדין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר