שני בחורי ישיבה מניצולי הלינץ' הגיעו למערכת המכפלה

ימים אחדים אחרי שניצלו בנס מלינץ' בידי עשרות ערבים בחברון, שניים מחמשת בחורי הישיבה הגיעו למעמד סליחות במערת המכפלה ולאחר מכן נפגשו עם פעילי הימין מרזל וגופשטיין (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הבחורים עם פעילי הימין (באדיבות המצלם)

ימים אחדים אחרי שניצלו בנס מלינץ' בידי עשרות ערבים בחברון, שניים מחמשת בחורי הישיבה הגיעו למעמד סליחות במערת המכפלה.

בסיום המעמד נפגשו התלמידים עם פעיל הימין ברוך מרזל ויו"ר להבה בנצי גופשטיין וסיפרו על רגעי האימה, לטענתם מי שהגיע ראשון לשטח היו דווקא כוחות הצלה אזרחיים.

השנים ביקשו להודות לערבי שהציל אותם ואמרו כי הם היו בסכנת חיים וראו "רצח בעיניים של עשרות פורעים". עוד הוסיפו כי ימשיכו להגיע לעיר האבות חברון.

מרזל אמר לשניים כי "אני מבטיח לכם שלא ננוח ולא נשקוט עד שנלמד את השכונה הזו שיהודים לא פראיירים, כבר בשבת התרחש אירוע בחברון לנוכח אוזלת היד של המח"ט ושל הממשלה באירוע תקיפת הערבים שביזו את החייל השכונה תטופל באופן יסודי עד אחרון המחבלים אם צהל לא יעשה זאת אנחנו נעשה זאת".

כזכור, חמישה תלמידי ישיבה מארה"ב שהיו בדרכם למערת המכפלה נכנסו בשוגג לשטח הנמצא בשליטת הרשות הפלסטינית בחברון והותקפו על ידי המון פלסטיני זועם שביצע בהם לינץ'. הרכב הותקף בבקבוק תבערה ונשרף כליל.

פלסטיני תושב המקום העניק לחמישה מחסה בביתו, שם הסתתרו והמתינו לחילוץ של כוחות הצבא. שניים מהנוסעים נפצעו באורח קל-בינוני. החמישה הסתתרו בביתו של הפלסטיני תושב המקום, זאת בעוד ההמון הזועם כיתר את הבית. לאחר מכן הגיעו כוחות גדולים של משטרה וצבא וחילצו אותם מהמקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר