בדרך לבית החולים

מחבלים ירו לעבר רכב ישראלי בשומרון - אחת נפגעה קל

מחבלים ירו הבוקר לעבר רכב ישראלי סמוך לצומת הביתות. ברכב היו שתי אחיות העובדות בבית החולים 'מעייני הישועה', והן המשיכו בנסיעה לעבר צומת תפוח שם קיבלו טיפול רפואי (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: אגף ביטחון מועצת שומרון)

פיגוע ירי בשומרון: ישראלית העובד כאחות בבית החולים "מעייני הישועה" בבני ברק נפגעה הבוקר (רביעי) באורח קל מאוד באירוע ירי בצומת הביתות שבשומרון.

הירי התרחש בסמוך לכפר ביתא בשומרון, אז נורו יריות לעבר רכב ישראלי שנסע בציר ובו שתי נוסעות. למרות הירי, המשיכה הנהגת, תושבת יצהר, בנסיעה עד לצומת תפוח ובמקביל הזעיקה את כוחות הביטחון. הסריקות שנערכו בעת עצירתה בצומת אכן נמצאו קליעים וסימני ירי על הרכב.

צוותי רפואה שהמתינו לה בצומת העניקו לנוסעת השנייה שהייתה ברכב, ונפגעה בגבה, טיפול רפואי ראשוני במקום, והיא לא נזקקה לפינוי לבית החולים.

הנוסעות, המשמשות כאחיות בבית החולים "מעייני הישועה", היו בדרכם לבית החולים. יצויין, כי אותה נהגת עברה ניסיון לינץ' באותו אזור.

הנהגת סיפרה כי הן נסעו דרך חווארה לכיוון צומת תפוח ואז ראו התקהלות של אנשים: "פתאום הרגשנו מכה, בום. חברה שלי שישבה לידי התחילה לצעוק שנפגעה בגב. האוטו שלי ממוגן אבנים ובהתחלה חשבתי שזו אבן אבל ברגע שהיא אמרה שכואב לה, נסעתי במהירות משם לכיוון צומת תפוח, כשתוך כדי אני מדווחת ומחזיקה אותה. כשראיתי שאין דם, הבנתי שהקליע לא פגע בה".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן אמר בתגובה ל"כיכר השבת" כי "הפיגוע הוא תוצאה ברורה של אוזלת היד ומדיניות ההפקרות הביטחונית של הממשלה. מחבלי הרשות יודעים לקרוא היטב את חוסר הגיבוי לחיילים ואזרחים המותקפים באבנים במקרה שמגיבים בירי והפייסנות של הממשלה כלפי טרור האבנים והבקת"בים".

"ממשלת ישראל חייבת לשנות דיסקט כלפי הפקרות של חיי אדם. הבוקר קרה נס אבל אנחנו לא מוכנים להמשיך לסמוך על הנס", הוסיף.

עוד אמר כי "ראש הממשלה צריך להורות הבוקר על תחילת העבודות של כביש עוקף חווארה, לא כתגובה לטרור אלא כצעד אלמנטרי מתבקש. הטרור יוכנע רק על ידי מלחמה נחושה ועל ידי תנופת התיישבות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר