פרוייקט 'צמאה 2'ישי ריבו שר "והריקותי" • צפו בקליפבימים אלה רואה אור האלבום השני בסדרת ניגוני אדמו"רי חב"ד - צמאה 2, המוקדש כולו לניגוני האדמו"ר הזקן, בעל התניא • צפו בקליפ של הזמר ישי ריבו שר את ניגון "והריקותי" (מוזיקה, קליפים)יטיאיר טוקרכיכר השבת | כ"ה באלול | 09.09.1516תגובות10100:00/2:48חב"דישי ריבובעל התניאצמאה 2והריקותיהאם הכתבה עניינה אותך?כן (100%)לא (0%)סמנו אותנו כמקור מועדף בגוגלעקבו אחרינו ב -Google Newsתוכן שאסור לפספס:טרגדיה בחב"ד: השליח שהקים אימפריה במיליוני דולרים נפטר בגיל 43נחמן שטרנהרץ|22.06.26הוטלה עליו משימה חשאית: ראש הישיבה מלונדון התבקש לבית עולמודניאל הרץ|21.06.26משגיח וילדיו הותקפו ברחוב, ישראלי הסתער והכניע את התוקף הערבינחמן שטרנהרץ|21.06.26 0 תגובותאין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.שליחת תגובה10חזק וברוך לישי מוכשר מאוד נעים לאוזן ...תמשיך לשמח עיני אלוקים ואדם שנה טובה!אימוגים לתגובהמרדכי מושיא10.09.15 דיווחתגובה9לייקאימוגים לתגובהזגס10.09.15 דיווחתגובה8תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)אימוגים לתגובהשלומי09.09.15 דיווחתגובה7פשוט מדהים זמר עם כישרון עוד נישמע עליך הרבה ישיאימוגים לתגובהרפי09.09.15 דיווחתגובה6אין אין על ישיאימוגים לתגובהחן10.09.15 דיווחתגובה5כל שיר יותר יפה מהשני וגם הזמרים אחד יותר יפה מהשני פשוט מושלם עד עכשיו כל מה שהם שחררו מהדיסקאימוגים לתגובהמישהו27.10.16 דיווחתגובה4מהממם!!!!!אימוגים לתגובהנחמה06.10.15 דיווחתגובה3כל הכבוד שהוא שר שירים של חבד שיסודתם בהררי קודש ולא סתם תופים ישר כח.......אימוגים לתגובהמשה זוכמיר17.09.15 דיווחתגובה2רואים שזה ניגון חב"ד.....אימוגים לתגובה77009.09.15 דיווחתגובה1ביצוע יפה מאוד !!! (רגוע יחסית לביצוע המקורי....)אימוגים לתגובהכהן06.10.15 דיווחתגובהאולי גם יעניין אותך:אנחנו לא חיים בזכותו; מאות רבנים דורשים מנתניהו תתייצב בפומבי נגד דונלד טראמפחיים רוזנבוים|17.06.26"זה יביא לכם ניצחון": העצה הרוחנית המדהימה של הנשיא מיליי לנתניהוחזקי שטרן|17.06.26טרגדיה נוראית: ראש הישיבה החסידי נפטר לאחר ייסורים קשים בגיל 43דניאל הרץ|14.06.26
0 תגובות