המאבק על דעת הקהל

נתניהו בלונדון: התוקפנות של איראן רק תגבר בגלל ההסכם

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם עיתונאים בכירים בלונדון והתייחס להסכם הגרעין בין מעצמות העולם ואיראן. לדבריו: "התוקפנות והטרור של איראן יגברו כתוצאה מההסכם" (אקטואליה, חדשות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: Olivier Fitoussi/POOL/Flash90. וידאו: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הערב במהלך ביקורו הרשמי בבריטניה עם עיתונאים בכירים בלונדון והתייחס להסכם הגרעין של המעצמות עם איראן. לדבריו, "ח'מינאי לא נותן אפילו מרחב אשליה לתומכי ההסכם. הוא מבהיר שארה"ב היא השטן הגדול ושבכוונת איראן להשמיד את מדינת ישראל - זה לא יקרה".

ראש הממשלה הוסיף, "ישראל היא מדינה חזקה והיא תתחזק עוד יותר, אבל המסקנה שעולה מדבריו של הרודן בטהרן זה שכל המדינות האחראיות צריכות לשתף פעולה לבלימת התוקפנות והטרור של איראן. לצערי, אלה יגברו כתוצאה מן ההסכם".

נתניהו צפוי להיפגש בהמשך עם ראש ממשלת בריטניה דיוויד קמרון, עמו ידון על ענייני ביטחון שונים, וכמובן, גם על ההסכם עם איראן.

טרם צאתו לבריטניה אמר נתניהו: "אני יוצא עכשיו לפגישה עם ראש ממשלת בריטניה, דיוויד קמרון. זה בא בהמשך לעשרות שיחות שהיו לי מאז הבחירות עם ראשי ממשלה, עם נשיאים, עם שרי חוץ מעשרות מדינות, שיחות ופגישות, לרבות פגישות עם ראש ממשלת איטליה, ועם מנהיגי ליטא והאיחוד האירופי אתמול.

"בשיחות האלה אני מסביר דבר אחד: אירופה צריכה לתמוך בישראל. לא ללחוץ על ישראל, לא לתקוף את ישראל - אלא לתמוך בישראל, שהיא המגן היחיד האמיתי שיש לאירופה במזרח התיכון נגד האיסלאם הקיצוני שגואה".

נתניהו הוסיף, "אנחנו מוכנים לפעול יחד עם אירופה באפריקה ובמקומות אחרים כדי להילחם באיסלאם הקיצוני, אבל זה מחייב שינוי של גישה, והשינוי הזה ייקח זמן אבל אנחנו ניישם אותו. זה יהיה אחד ממוקדי השיחות שלי עם דיוויד קמרון. הדבר השני הוא שאנחנו צריכים להילחם באיסלאם הקיצוני לא רק בגבולותינו, כפי שאנחנו עושים, אלא גם בתוך שטחנו".

לדבריו, "ברגע שאני אחזור אקיים פגישת סיכום לפגישה שכבר קיימתי על תגבור כוחות, על הגברת האכיפה, על עונשי מינימום, על פיצוץ בתי מחבלים מתאבדים, וצעדים אחרים שאנחנו נחושים לעשות כנגד כל מי שמנסה לפגוע בנו מכאן, מתוך הארץ. המדיניות שלי היא אפס סובלנות לטרור, וכך נעשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר