מדריך: איך להתאים את האיפור והבגדים לטוטאל לוק מושלם

מפחדת מצבעים? אין סיבה. בהדרכה נכונה תוכלי לשלב בין איפור, גוונים ובגדים בטקסטורות שונות והתוצאה תהיה מדהימה. מדריך חובה לפני החגים והחורף הישראלי המתקרב: איך להתאים את האיפור והבגדים לטוטאל לוק מושלם (סטייל)

רתי ברג | כיכר השבת |
להתאים את האיפור והבגד ללוק מושלם (צילום: shutterstock)

אולי אני לא סטייליסטית עם תעודה, אך ככל שהתמקצעתי בתחומי השיער והאיפור, למדתי לשלב צבעים ואפילו טקסטורות אם צריך, ולא לפחד להעיז. מה יתאים למה, ואפילו איך זה יראה כתוצר מוגמר.

כשהסתובבתי בקניון לחיפוש בגדים לחג, צדו את עיניי שני סגנונות ששלטו בכל חלון ראווה: התחרות הגסות (בד קורשה) בעלות המראה הניטרלי היפהפה, וחולצות מבדי פשתן, 'פשוטות' לכאורה, בגזרות ישרות או בתוספת פרנזים.

מצד שני, בחורף המתקרב (עד כמה שאפשר לקרוא לחורף הישראלי - חורף), יככב סטייל ה'בוהו-שיק', שהוא סגנון לבוש אתני מלא חיים, בעיקר בגווני חום-אדמה ונגיעות בורדו, סגול וירוק. כל הצבעים חמים והכהים בבדים גסים.

למרות הניגודיות בין התחרה העדינה לבוהו-שיק, שילוב של השניים יכול להיות מוצלח ביותר. לדוגמה, שמלת תחרה לבנה, ועליה וסט בוקרים מבד ג'מס בגוון חום או חולצת פשתן בהירה עם חצאית ארוכה, רחבה וצבעונית.

אך מה שבאמת ידגיש את המראה המיוחד, הוא איפור מדויק שייתן גימור סופי מושלם.

לשני השילובים שציינתי למעלה, אני מתאימה איפור מעושן ומודגש שמזכיר את החורף עם נגיעות של צללית זהובה או ורדרדה שמקפיצה את כל הלוק.

איפור: רותי ברג (צילום: אושרית אברג'ל)

כך עושים את זה נכון:

מה את צריכה? צלליות בגוון בורדו יין / שחור /ירוק בקבוק / סגול כהה.

• הניחי על העפעף קונסילר, למראה נקי מכהויות.

• על הקונסילר מניחים צללית בסיס בגוון בהיר עד בינוני.

• בעזרת מברשת, מניחים על שקע העין את הצללית הכהה בגוון שבחרת, ומטשטשים היטב שלא ייראה ככתם על העיניים. אם אין לך מברשת טשטוש - רוצי לקנות! היא תעשה לך את העבודה הרבה יותר קלה.

• לגבי האודם, רצוי שלא יהיה כהה אלא בגוונים של ניוד או עם נגיעה קלה של גוון (למי שלא מתאים בלי גוון).

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית