הראשל"צ הגר"י יוסף לדיינים הנבחרים: "שבו בכסא הרחמים"

22 הדיינים החדשים שנבחרו לכהן בבתי הדין האזוריים עלו למעונו של הראשל"צ הגר"י יוסף להתברך. "תמיד תעמוד לנגד עיניכם בדין דמעת העשוקים", ביקש הראשון לציון מהדיינים החדשים (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הדיינים עם הראשל"צ הגר"י יוסף, בצהריים (צילום: יעקב כהן )

22 הדיינים החדשים שנבחרו בשבוע שעבר לכהן כדיינים בבתי הדין האזוריים עלו בצהריים (רביעי) למעונו של נשיא בית הדין הגדול הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף בכדי לקבל את ברכתו לאחר המינוי.

במהלך הביקור אמר הגר"י יוסף לדיינים החדשים: "נבחרתם בערב יום הדין כשאנחנו מצפים, מתפללים, שהקב"ה יעבור מכסא דין לכסא רחמים, כך גם אתם שהתמנתם לכהן כדיינים בבית הדין, צריכים לעבור לשבת בכסא הרחמים".

"כפי שאנחנו נידונים אצל הקב"ה אתם צריכים להרגיש את מה שחשים אותם אלו שבאים להתדיין אצלכם הנשים העגונות, דלים ועשוקים", הוסיף הראשל"צ, "תמיד תעמוד לנגד עיניכם בדין דמעת העשוקים".

"תעזבו את כל התפקידים האחרים שלכם ותתמסרו אך ורק לעבודת בתי הדין ולכתיבת פסקי הדין. מעבר לשיקולים המשפטיים עליכם להיות מחוברים לאנשים הבאים לדון אצלכם ותמיד תחשבו איך הייתם נוהגים בבן משפחה קרוב אליכם", הוסיף וביקש הראשון לציון מהדיינים.

נשיא בית הדין סיים את דבריו ואמר: "למדנו ממרן אבא זצ"ל כי כוחא דהיתרא עדיף. כאשר יש לכם על מי לסמוך ואתם יכולים להתיר ולהציל תעשו כך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר