יום שלישי לחיפושים

התיעוד האחרון של הנעדר באומן אמיר אוחנה

החיפושים אחר אמיר אוחנה, הצעיר הישראלי שנעדר באומן מאז ראש השנה, נמשכים. כעת מתפרסם התיעוד האחרון שלו כפי שנקלט במצלמות האבטחה בבית הארחה בו שהה. צפו (בעולם)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: מצלמות אבטחה, באדיבות "וואלה NEWS")

החיפושים אחר אמיר אוחנה, הצעיר הישראלי שעקבותיו נעלמו באומן מאז ראש השנה, נמשכים כל העת, אך עד כה לא נמצאו ממצאים היכולים לשפוך אור על התעלומה הגדולה. בני משפחתו של אמיר בארץ עושים כל שביכולתם בכדי שכמה שיותר אנשים ייצאו לחפש אחריו.

הערב (חמישי) התפרסם התיעוד האחרון של אמיר, כפי שנקלט במצלמות האבטחה בבית הארחה בו שהה בחג. בתיעוד, שפורסם לראשונה על ידי העיתונאי יקי אדמקר באתר "וואלה NEWS", ניתן לראות את אוחנה מתהלך בבית ההארחה כשמגבת על כתפו ביום שלישי קצת לאחר השעה 04:00, ככל הנראה בדרכו למקווה.

כאמור, מאז היוודע דבר היעלמותו החלו סריקות נרחבות של אנשי זק"א וכוחות המשטרה המקומיים אחר אוחנה, בן 28 מבת ים. רעייתו, מיטל טוהר, הפיצה הודעה למקורביה בה היא מתחננת שיעזרו לה לאתר את בעלה: "בחיים לא חשבתי שאני אבקש עזרה, בחיים לא חשבתי שיקרה לנו משהו רע, אני מתחננת תעשו משהו!. היום הייתי צריכה לקבל את פניו בשדה התעופה.. אבל אין לי מה לקבל" כתבה.

מיטל הוסיפה, "אמיר חולה במחלת הנפילה, ואף חברת ביטוח לא הסכימה לבטח אותו. אין אף אחד שמחפש אחרי אמיר שלי, רק המשטרה המקומית ואנשי זק"א, אף אחד מהמדינה שלי, המדינה שבה נולדתי לא יוצר איתי קשר, לא שולח משלחת חיפוש, לא עוזר לי למצוא אותו.. אני חייבת שיעזרו לי, שישלחו מסוקים, משלחת, שיעשו משהו, כי נכון לעכשיו לא קורה שם כלום, אף אחד מהמדינה אפילו לא יצר איתי קשר ובעלי שם אולי פצוע קשה והידיים שלי כבולות!!".

החיפושים אחרי אמיר (צילום: מדברים תקשורת)

"בשבילכם הוא עוד שם, בשבילי הוא האור, הוא אבא של אביגיל, אודל ותהל", הוסיפה.

מיטל טוהר סיפרה על היממה הקשה והכואבת בבית: "כל היום הבנות שואלות איפה אבא? רוצות לדבר איתו בטלפון.. מה אני אמורה להגיד להן? הגדולה שלי בת חמש וחצי הקטנה רק בת שנה וחצי, אני לא יכולה לתפקד בלי אמיר שלי, איך אסתדר בלעדיו?".

"מחרתיים יש לו יום הולדת והבנות הכינו לו ציורים, ומה אני יעשה עם הציורים? אני רוצה שנחגוג לו פה ביחד כשהוא בריא ושלם", הוסיפה מיטל בדאגה.

בסיום דבריה כתבה הרעייה הכואבת: "אני מרגישה אותו, הוא חי, אני יודעת שכל דקה שעוברת מבשרת רעות, אני מבקשת מהמדינה שלי, אל תתנערו מאחריות, תעזרו לי להחזיר את אמיר שלי לביתו, תעזרו לבנות שלי לחבק את אבא שלהן, הן לא יודעות כלום, מה אספר? איך אני יכולה לשבור את הלב הקטן שלהן? תעזרו לי בבקשה, אני שבר כלי מתחננת תעזרו לי, תוציאו משלחת חיפוש, מסוקים, תעזרו לי להחזיר את בעלי".

הציבור נקרא להרבות בתפילה לשלומו של אמיר שלמה בן אורלי.

צילום: מדברים תקשורת
צילום: מדברים תקשורת
צילום: מדברים תקשורת

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר